مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور بیان کرد:

تحقق خرید ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تنی گندم در خوزستان/نگاه شرکت غله به بخش خصوصی حمایتی است

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۰۵:۳۵
کد خبر: ۸۵۹۸۲۶
تحقق خرید ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تنی گندم در خوزستان/نگاه شرکت غله به بخش خصوصی حمایتی است
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور گفت: خوشبختانه از ابتدای فصل خرید گندم در خوزستان، تا کنون موفق به خریداری 1 میلیون و 300 هزار تن گندم مرغوب و با کیفیت کشاورزان شده ایم.

خدارحم امیری زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: تا کنون موفق به خریداری 1 میلیون و 300 هزار  تن گندم مرغوب و با کیفیت از کشاورزان خوزستان شده ایم که این میزان خرید در مقایسه با سال گذشته بیش از  170 هزار تن رشد داشته است.

او گفت: با توجه به سرانه مصرف، سالیانه 650 الی 700 هزار تن از گندم تولید شده را برای تامین آرد و نان استان تخصیص می دهیم و مابقی گندم موجود با راهبری و هدایت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در یک برنامه منظم، به سایر استان ها و شهرستان ها  صادر می شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور افزود: خوزستان در خصوص فضای ذخیره سازی استاندارد گندم در شرایط خوبی قرار دارد و در حال حاضر با ظرفیت ذخیره سازی بیش از 1 میلیون و 500 هزار تنی در بخش دولتی و خصوصی توانسته نقش موثر خود را در راستای خدمت رسانی به کشاورزان و مردم شریف ایران به نحو شایسته ای ایفا کند.

امیری زاده در خصوص میزان همکاری و مشارکت بخش خصوصی در خرید گندم سال جاری نیز بیان کرد: در آخرین جلسات هماهنگی خرید گندم که با حضور مدیران کارخانجات و سیلوهای بخش خصوصی برگزار شد نظرات شفاف و واضح شرکت غله برای چگونگی همکاری، مشارکت و حمایت دولت با بخش خصوصی مطرح و اعلام شد.

او ادامه داد: یکی از مهمترین آنها که در راستای اهداف دولت و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران است، تکمیل ظرفیت سیلو های ملکی(دولتی)خواهد بود که بلافاصله پس از محقق شدن آن اقدامات لازم برای تکمیل و افزایش ظرفیت سیلوهای بخش خصوصی نیز صورت می گیرد.

 مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور اضافه کرد: خرید با چنین سطحی در استان می تواند نوید یک سال خوب در راستای افزایش راندمان و عملکرد  کارخانجات، سیلودارن و سایر مرتبطین باشد.

امیری زاده در پایان بیان کرد: نگاه این شرکت به بخش خصوصی حمایتی است و در این میان چگونگی تعامل و همکاری این بخش در خصوص میزان حمایت دولت، تعیین کننده خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز