نمایندگان سازمان جهانی بهداشت با حضور در منطقه جنوب غرب خوزستان؛

خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قابل تقدیر است

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۰:۳۶
کد خبر: ۸۶۰۲۶۱
خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قابل تقدیر است
نمایندگان دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در قاهره با حضور در منطقه جنوب غرب خوزستان، خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان را قابل تقدیر دانستند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان،"پیتر مالا" نمایندگان دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در قاهره با حضور در منطقه جنوب غرب خوزستان(حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان) از فعالیت‌های این مجموعه در راستای ارایه خدمات بهداشتی، درمانی به ویژه به آسیب‌دیدگان سیل اخیر بازدید کردند.

این نمایندگان با ارسال پیام های جداگانه از فعالیت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر کردند.

در متن پیام ارسالی مالا آمده است: از مدیریت و تیم خدمات بهداشتی درمانی برای مهمان‌نوازی و میزبانی‌تان سپاسگزارم، شما خدمات بهداشتی درمانی عالی ارایه می‌کنید و تعهد کادر ارایه این خدمات قابل ستایش است. من از طرف خود و دفتر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در قاهره(مصر) برای شما بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

همچنین"کریستفر لین" دیگر نماینده سازمان جهانی بهداشت در قاهره در خصوص خدمات دانشکده علوم پزشکی آبادان در مناطق مرزی اظهار کرد: از تیم بهداشتی درمانی واحد مراقبت بهداشتی مرز قدردانی می‌کنم که تعهد آن‌ها نسبت به سلامت مسافران شایان توجه است، به عنوان بخشی از یک سازمان سلامت جهانی برای شما موفقیت مستمر آرزو می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز