با ارزیابی شورای سردبیری کشور؛

"برنا خوزستان" به عنوان خبرگزاری برتر استان های کشور انتخاب شد+ببینید

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۷:۳۱:۵۲
کد خبر: ۸۶۰۷۱۶
برنا خوزستان به عنوان خبرگزاری برتر استان های کشور انتخاب شد+ببینید
با ارزیابی شورای سردبیری خبرگزاری برنا، مدیریت خبرگزاری برنا خوزستان موفق به کسب رتبه"برتر کشوری" از میان سایر استان ها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عصر چهارشنبه(29 خرداد) در آیین پایانی اولین دوره ملی توانمندسازی فضای مجازی و رسانه و هشتمین گردهمایی مسوولان امور جوانان کشور که به میزبانی همدان برگزار شد، از مدیریت خبرگزاری برنا خوزستان به عنوان"استان برگزیده و برتر کشوری" تقدیر شد.

این آیین با حضور محمدمهدی تندگویان معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان، دکتر سجاد سالک مدیر کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، مدیر عامل خبرگزاری برنا، معاون سیاسی، اجتماعی و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری همدان، مدیر کل ورزش و جوانان همدان، جمعی از مسوولان وزارت ورزش و جوانان، سردبیر، مدیر کل امور استان ها، مدیران و سرپرستان استان های خبرگزاری برنا در سالن نشست های هتل کتیبه همدان برگزار شد.

در این آیین از "احمد بن رشیدی" مدیر خبرگزاری برنا "استان خوزستان" به عنوان مدیر برتر کشوری از میان مدیران و سرپرستان خبرگزاری برنا سراسر کشور با کسب رتبه اول، تجلیل شد.

در بخشی از متن لوح تقدیر اهدایی خطاب به احمد بن رشیدی آمده است:"از شما برای تلاش های بی وقفه تان در رساندن صدای مردم و انعکاس اقدامات دولت و مسوولان سپاسگزاری می کنیم. شما و همکارانتان با ارزیابی شورای سردبیری، به عنوان استان برگزیده انتخاب شده اید، انتظار می رود این روند در طول ماه های سخت پیش رو هم تداوم یابد."

همچنین سمینار دو روزه"مدیران، سردبیران و روئسای مراکز و دفاتر" خبرگزاری برنا سراسر کشور، در سالن نشست های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد. در این سمینار مباحثی در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی استان ها و سیاست گذاری های سال پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که خبرگزاری برنا به صورت رسمی در سال ۱۳۸۶ و در روز جوان آغاز به کار کرد. همچنین دفتر خبرگزاری برنا خوزستان تا سال 1397 به صورت"سرپرستی" اداره شده بود که از ابتدای سال جاری به"مدیریت" ارتقا یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز