معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد:

سیاست دولت سرعت بخشیدن به انجام پروژه های عمرانی نیمه کاره است/موانع شروع به کار فرودگاه مسجد سلیمان برطرف می شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۹:۵۱
کد خبر: ۸۶۱۵۳۰
سیاست دولت سرعت بخشیدن به انجام پروژه های عمرانی نیمه کاره است/موانع شروع به کار فرودگاه مسجد سلیمان برطرف می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: موضوع شروع به کار فرودگاه مسجدسلیمان دارای موانع جدی نیست و بیشتر در عدم هماهنگی در مسایل جزیی بین دستگاه ها تا کنون به بهره برداری نرسیده است

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فاضل عبیات که به همراه جمعی از مسوولین استانی و محلی از شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرده بود، در جلسه بررسی مشکلات عمرانی این شهرستان اظهار کرد: سیاست هر دولتی بر این است که سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی نیمه کاره و معطل مانده را در اولویت قرار دهد و این موضوع در دستور کار معاونت عمرانی به طور ویژه قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان افزود: موضوع شروع به کار فرودگاه مسجدسلیمان دارای موانع جدی نیست و بیشتر در عدم هماهنگی در مسایل جزیی بین دستگاه ها تا کنون به بهره برداری نرسیده است که دستگاه های مسوول با پیگیری مجدانه استانداری در هفته های آتی این موضوع را حل خواهد کرد.

او گفت: برخی از مناطق شهر مسجدسلیمان در توسعه شهری مورد رسیدگی قرار نگرفتند و چون این مناطق در محدوده های مناطق نفتی هستند و به صورت کُند در حال جا به جایی هستند عملاا در بحث خدمت رسانی با مشکل مواجه شدند.

عبیات افزود: نگاهی ویژه ای به شهرستان مسجدسلیمان داریم و قطعا در روزهای آتی به صورت گام به گام مشکلات را مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.

عبیات در ادامه با شهردار و اعضای شورای اسلامی مسجدسلیمان دیدار و تصریح کرد: یکی از برنامه حوزه عمرانی در سفر به شهرستان ها دیدار با شهرداران و اعضای شورای اسلامی آن شهرها است که از نزدیک با مشکلات و پتانسیل شهر ها و میزان عملکرد شهرداری ها و شوراهای شهر آشنایی پیدا کنم.

لازم به ذکر است که در این سفر از فرودگاه مسجدسلیمان، بازار مرکزی شهر، منطقه پشت برج و شهرک ولیعصر بازدید شد.

در این سفر یک روزه به مسجد سلیمان، مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل فرودگاه های خوزستان، ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، حجتی نیا فرماندار شهرستان، زارع زاده مدیر دفتر فنی استانداری،  معاون عمرانی استاندار خوزستان را همراهی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز