طی آیینی:

رییس جدید عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی خرمشهر معرفی شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۵۶:۲۲
کد خبر: ۸۶۱۷۳۷
رییس جدید عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی خرمشهر معرفی شد
ظهر امروز در آیینی رییس جدید عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آیین اظهار کرد: خداوند متعال پیامبر گرامی اسلام(ص) را موظف به انجام هفت چیز کردند که نخستین آنها اخلاص است، اخلاص یعنی کار را برای رضای خدا انجام دادن و اگر اخلاص نباشد بصیرت از بین می رود.

حجت الاسلام محمد مظفری نژاد از عدالت، میانه روی و اعتدال، عفو و بخشش و  عبرت آموزی به عنوان دیگر موارد تاکید شده خداوند به پیامبر گرامی اسلام نام برد و افزود: خداوند در آیه ۵۸ سوره نساء امر کرده که امانت ها را به اهلش بسپارید و یکی از امانت ها همین پست و مقام ها است، انسانی که مسوولیتی را می پذیرد باید بسیار فکر کند زیرا فردای قیامت برای کاری که انجام داده  بایستی جوابگو باشد.

فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر نیز در ادامه این آیین از نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین مولفه های یک سازمان نام برد.

ناخدایکم عرشه و ستاد جلیل مقدم اظهار کرد: خوشبختانه در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نیروی انسانی و بصیرت افراطی آن توجه ویژه ای شده است.

در پایان این آیین حجت الاسلام سید کاظم موسوی صالحی به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی خرمشهر منصوب و از تلاش های حجت الاسلام مهدی نعیمی قدردانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما