در بازدید مسوولان قضایی آبادان از شهرک صنعتی این شهرستان مطرح شد:

روند رسیدگی به مشکلات قضایی صنعتگران تسریع می شود/ارایه مشاوره‌های حقوقی به صنعتگران چالش‌های اشتغال و صنعت را رفع می کند+ببینید

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۰۷:۳۱
کد خبر: ۸۶۱۷۴۸
روند رسیدگی به مشکلات قضایی صنعتگران تسریع می شود/ارایه مشاوره‌های حقوقی به صنعتگران چالش‌های اشتغال و صنعت را رفع می کند+ببینید
همزمان با دومین روز از هفته قوه قضاییه، رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب آبادان از شهرک‌های صنعتی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، رییس دادگستری آبادان عصر یکشنبه در جریان بازدید از شهرک صنعتی آبادان اظهار کرد: مسوولان وظیفه دارند ضمن حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، فضا را برای جذب سرمایه‌گذار، ایجاد واحدهای تولیدی و نیز تولید کالای با کیفیت را فراهم کنند.

سیروس محمدی زاده با اشاره به تسریع در رفع مشکلات قضایی صنعتگران گفت: سه سال قبل برای اولین بار در استان خوزستان شعبه ویژه انرژی در دادگستری آبادان راه اندازی شد که فقط یکی از اقدامات این مرجع برای رفع مشکلات صنعتگران بود.

هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود

او با تاکید بر اینکه هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود، افزود: امسال رونق تولید به عنوان یک محور مهم، عملکردی و فعالیتی در کشور تبیین شده است.

رییس دادگستری آبادان با بیان اینکه در حال جنگ اقتصادی هستیم و کار آفرینان در خط مقدم جبهه قرار دارند، بیان کرد: همه سعی و تلاش مسوولان دستگاه قضایی استان خوزستان در راستای رفع موانع تولید بوده و روانسازی و انعطاف پذیری در رسیدگی به پرونده‌های سرمایه‌گذاران را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

محمدی زاده با بیان اینکه حمایت گسترده از سرمایه‌گذارانی که دغدغه‌ای جز تولید و ایجاد اشتغال ندارند از برنامه‌های دستگاه قضا است، تصریح کرد: متاسفانه برخی واحدهای تولیدی با مشکلاتی مواجه هستند و باید مشکلات آنها رفع و مورد حمایت قرار بگیرند.

ضرورت حمایت از صنعتگران

ناصر غلامی دادستان عمومی و انقلاب دادگستری آبادان نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی موجب رونق سرمایه‌گذاری و اشتغال و در نهایت رفع بیکاری می‌شود که این امر نقش به سزایی در کاهش بسیاری از تخلفات و آسیب‌های اجتماعی دارد.

او با تاکید بر اینکه رونق کار آفرینی و ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و همچنین ایجاد اشتغال یکی از اولویت‌های اولیه زندگی مردم است، بیان کرد: اگرچه اشتغال تنها دلیل وقوع آسیب‌های اجتماعی نیست اما بخشی از آسیب‌های اجتماعی نتیجه بیکاری و عدم اشتغال است و با ایجاد اشتغال و تامین زندگی مردم در حد کفاف می‌توان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان خاطرنشان کرد: حضور میدانی و بازدید مسوولان قضایی از واحد‌های تولیدی و صنعتی با هدف شنیدن سخنان مدیران تولید، بررسی مشکلات، شناخت موانع تولید در کنار ارایه مشاوره‌های حقوقی به صنعتگران می‌تواند نقش موثر و مفیدی در راستای رفع چالش‌های اشتغال و صنعت شهرک‌های صنعتی آبادان و تسهیل و روان سازی امور مربوط به آن داشته باشد.

هفته قوه قضاییه متفاوت در آبادان

رضا صلبوخی، مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند نیز در این بازدید اظهار کرد: حضور رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان از سایت صنعتی آبادان نشان از عظم جدی در حمایت تمام قد از تولید و کار آفرینان و فعالیت‌های مشروع دارد.

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند تاکید کرد: رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب طی این بازدید از نزدیک نسبت به مشکلات پیش رو در حوزه اقتصادی و صنعتی آگاه شدند و همچنین از زیرساخت‌های عمرانی که توسط سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به صورت مشترک درحال اجر است نیز بازدید و در جریان امور قرار گرفتند و به طور حتم حضور این عزیزان باعث دلگرمی صنعتگران و کارآفرینان می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز