در راستای کاهش موانع و تحقق اهداف شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر؛

تفاهم نامه توسعه زیر ساخت های صنعتی اروند منعقد می شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۷:۵۱
کد خبر: ۸۶۲۰۶۳
تفاهم نامه توسعه زیر ساخت های صنعتی اروند منعقد می شود
معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از تفاهم نامه همکاری مشترک با سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به منظور توسعه زیرساخت های صنعتی اروند خبر داد.

سید علی موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: در نشستی که با حضور اسماعیل زمانی مدیر عامل این سازمان و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد به این امر تاکید شد که توسعه شهرک‌های صنعتی و حمایت از سرمایه‌گذاران رونق تولید را به دنبال دارد.

او گفت: مقرر شد تفاهم نامه ای با همین محوریت بزودی در سفر محسن صالح‌نیا به منطقه آزاد اروند در راستای کاهش موانع پیش‌رو و تحقق اهداف شهرک‌های صنعتی بسته شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در این دیدار از روند اقدامات صورت گرفته و در دست اجرا این سازمان در حوزه زیرساختی شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر گزارشی به معاون وزیر صمت ارایه شد.

موسوی بیان کرد: در این نشست همچنین در خصوص موضوعاتی مانند واگذاری زمین، صدور پروانه ساخت، پایان کار و مجوز های تاسیس و بهره برداری به توافق رسیدیم.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان در خصوص اراضی که در اختیار منطقه آزاد اروند و شهرک های صنعتی استان خوزستان است نیز گفت: مقرر شد که این موضوع با انجام کارشناسی های دقیق تر و در نظر گرفتن موارد حقوقی تعیین تکلیف شود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز