برای دومین بار در دو هفته اخیر؛

عیسی‌زاده ابقا شد/ تعیین سرمربی صنعت نفت آبادان در چند روز آینده

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۷:۰۷
کد خبر: ۸۶۲۵۷۴
عیسی‌زاده ابقا شد/ تعیین سرمربی صنعت نفت آبادان در چند روز آینده
رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان از ابقای علی عیسی زاده به عنوان مدیر عامل این موسسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسن نصر اصفهانی رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: شب گذشته بر اساس نظر مجمع موسسه، هیات مدیره قبلی در مسوولیت خودشان ابقا شدند و در جلسه دیشب هیات مدیره علی عیسی‌زاده به عنوان مدیر عامل انتخاب شد.

رییس هیات مدیره نفت آبادان در خصوص انتخاب سرمربی نیز گفت: قرار بر این شد که مدیر عامل با گزینه‌های داخلی و خارجی که مطرح شدند وارد مذاکره شود که طی روزهای آتی فرد مورد نظر انتخاب می شود.

لازم به ذکر است که در دو هفته اخیر سه بار برای موسسه صنعت نفت آبادان مدیر عامل انتخاب شد، ابتدا علی عیسی زاده با رای هیات مدیره برای مدت دو سال ابقا شد و پس از یک هفته به دلیل عدم پذیرش شرایط مدیر عامل مبنی بر درخواست حمایت های مالی از وزارت نفت، استعفا داد.

سپس علیرضا اردلان رییس عملیات غیر صنعتی پالایشگاه نفت آبادان به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه صنعت نفت آبادان انتخاب شد اما در کمتر از یک هفته مجددا علی عیسی زاده در سمت خود ابقا شد.

بعد از تعیین اردلان به عنوان مدیر عامل، سایت خبری صنعت نفت آبادان با انتشار اطلاعیه ایی اعلام کرد: هیات مدیره و مجمع قانونی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان به حسب قانون بدون تغییر به کار خود ادامه داده و هر گونه تصمیم‌گیری در خصوص مدیریت موسسه توسط هیات مدیره آن صورت خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز