رییس شورای شهر اهواز :

روزمرگی مهمترین آفت شهرداری اهواز است/ فساد ستیزی در اولویت کارهای شهردار جوان باشد

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۴:۵۵
کد خبر: ۸۶۲۶۵۳
روزمرگی مهمترین آفت شهرداری اهواز است/ فساد ستیزی در اولویت کارهای شهردار جوان باشد
رییس شورای شهر اهواز گفت: روزمرگی یکی از آفت‌های شهرداری اهواز است. باید هوشمندانه کار کنیم تا به افقی که خیلی از کلانشهرها به آن دست یافتند، برسیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالزهرا سنواتی ظهر امروز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید اهواز اظهار کرد: ما با هیچ احدی عهد اخوت نبستیم و مردم اهواز رای دادند تا بتوانیم‌ شهری پویا را ایجاد کنیم.

او گفت: روزمرگی یکی از آفت‌های شهرداری اهواز است. باید هوشمندانه کار کنیم تا به افقی که خیلی از کلانشهرها به آن دست یافتند، برسیم.

رییس شورای شهر اهواز افزود: باید از روزمرگی ها فاصله گرفت چرا که امروز سرعت عمل و دقت باید در کار شهردار قرار گیرد.

سنواتی با بیان اینکه در برنامه هایمان خیلی شعار ها دادیم که باید به تحقق برسد، ادامه داد: لازم است فسادستیزی، توانمند سازی، هوشمند سازی الکترونیک و توسعه ناوگان شهری در اولویت کار شهر دار باشد.

او بیان کرد: گام دوم انقلاب جوانگرایی است و  باید از مدیرانی استفاده شود که به فرموده رهبری انقلاب، با جوانگرایی پویایی را در شهر ایجاد کنند.

رییس شورای شهر اهواز افزود: انتظار همه مدیران و اعضا شورا به نمایندگان شهروندان، کار شهردار را سنگین می کند چرا که کتانباف از نظر اخلاق نمونه و در همه مشکلات پای کار بود و این کار شهردار جدید را سنگین می کند.

سنواتی تاکید کرد: شاعری باید نمره بالاتری بگیرد تا همیشه مورد تایید و حمایت شورا باشد.

رییس شورای شهر اهواز در پایان تصریح کرد: از شهردار سابق دعوت شد اما کتانباف به دلیل حضور در جلسه ای با خاتم الانبیا از حضور در مراسم عذر خواهی کرده و از مردم حلالیت طلبیده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز