مسوول کانون پرورش فکری شادگان خبر داد:

آغاز برگزاری کلاس های ویژه اوقات فراغت در کانون پرورش فکری شادگان

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۸:۵۹
کد خبر: ۸۶۳۴۷۸
آغاز برگزاری کلاس های ویژه اوقات فراغت در کانون پرورش فکری شادگان
مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان از اجرای برنامه‌های ویژه اوقات فراغت در این کانون خبر داد.

صغری آلبوغبیش امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر اظهار کرد: این کارگاه‌ها در موضوعات و رشته‌های مختلف هنری، ادبی و فرهنگی با هدف پرورش ذوق، استعداد و غنی سازی اوقات فراغت برگزار می‌شود.

او گفت: رباتیک، نقاشی، تئاتر، کارگاه‌های تخصصی شعر و داستان، مهارت‌های خلاقیت، سفالگری، طراحی و کاردستی از جمله دوره‌ها و کارگاه‌های ویژه فصل تابستان است که در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان برگزار می‌شود.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: امانت کتاب، معرفی شخصیت و سرزمین، قصه‌گویی، نمایش عروسکی، پخش و نقد فیلم و بازی‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان است که در قالب کارگاه‌های عادی برگزار می‌شود.

آلبوغبیش در پایان بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از ارگان‌های دخیل در امر غنی سازی اوقات فراغت است که در ایام تابستان به‌ ویژه در تعطیلات مدارس با برنامه‌ریزی‌های مطلوب بسیار موثر واقع می‌شود.

لازم به ذکر است که، کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۷ سال می‌توانند در کارگاه‌های فوق شرکت کنند. همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۵۳۷۲۷۰۱۵ تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز