مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد:

جشنواره"جاده ولایت" زمینه ساز معرفی فرهنگ و تاریخ ناب اسلامی به جوانان شده است

۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۵:۲۱
کد خبر: ۸۶۳۸۷۵
جشنوارهجاده ولایت زمینه ساز معرفی فرهنگ و تاریخ ناب اسلامی به جوانان شده است
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: جشنواره"جاده ولایت" زمینه ساز معرفی فرهنگ و تاریخ ناب اسلامی به جوانان در طول مسیر برگزاری شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان فرزاد فتاحی ظهر امروز در آیین آغازین دهمین دوره جشنواره"جاده ولایت" در شلمچه اظهار کرد: این آیین در مکانی مقدسی که جایگاه شهدای راه وطن است، آغاز شده و ما این افتخار را داریم که این حرکت فرهنگی را در خوزستان برگزار کنیم.

او گفت: وجود مرقد مطهر امام رضا(ع) در ایران باعث افتخار همه ملت ایران بوده و گذر این حضرت از منطقه شلمچه به خاک پاک ایران به فرموده مقام معظم رهبری؛ شلمچه قطعه ای از بهشت است، قطعاً حکمتی والا داشته است.

 مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به عشق و علاقه شیعیان به علی بن موسی الرضا(ع) بیان کرد: دونده های ما با اخلاص و عشق پاک به امام رضا علیه السلام سال ها است که مسیر دو هزار و ۲۰۰ کیلومتری را تا حرم مطهر طی طریق می کنند و این فرهنگ ناب را به جوانان طول مسیر معرفی کرده و در توسعه آن کوشا هستند.

 فتاحی در پایان با اشاره به حضور پرشور ورزشکاران در این جشنواره بیان کرد: فدراسیون ها و هیات های ورزشی مختلف با برنامه ریزی های فشرده و سخت تلاش وافری در معرفی و نمایش فرهنگ و تاریخ اسلام و تشیع داشتند.

لازم به ذکر است که دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت پیش از ظهر امروز، با حضور مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش، مدیر کل تربیت بدنی آستان قدس رضوی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، روئسای ادارات ورزش و جوانان آبادان و خرمشهر، فرماندار خرمشهر، ورزشکاران و جمعی از مسوولان شهری آبادان و خرمشهر در شلمچه آغاز به کار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز