مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خوزستان خبر داد:

خرید تضمینی بیش از ۴۵ هزار تن کلزا در خوزستان/ ۹۹ درصد مطالبات کشاورزان کلزا کار خوزستان پرداخت شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۸:۵۵
کد خبر: ۸۶۴۵۹۲
خرید تضمینی بیش از ۴۵ هزار تن کلزا در خوزستان/ ۹۹ درصد مطالبات کشاورزان کلزا کار خوزستان پرداخت شد
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: در جریان خرید تضمینی مقدار 45013 تن دانه روغنی کلزا در سطح استان خریداری شد که رشد 69 درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.

خدارحم امیری زاده ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر، اظهار کرد: در جریان خرید تضمینی 45013 تن دانه روغنی کلزا در سطح استان خریداری شد.

او افزود: با توجه به خرید سی و یک هزار و 223 تن در  سال گذشته، افزایش سیزده هزار و 790 تنی معادل 69% را برای این محصول در استان شاهد هستیم.

 مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خوزستان افزود: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری سی و چهار هزار و 398 ریال  به ازای هر کیلو گرم تعیین شد که خوشبختانه تا این لحظه موفق به پرداخت 99 درصدی از  مطالبات کشاورزان کلزا کار شده ایم.

امیری زاده با اشاره به مبلغ پرداخت شده به کشاورزان، بیان کرد: تا کنون بیش از یک هزار و 495 میلیارد ریال به ازای خرید این میزان دانه روغنی به حساب کشاورزان خوزستانی واریز شده است.

او ادامه داد: امیدواریم با استمرار دولت در پرداخت نقدی وجه کشاورزان در سال های آینده شاهد افزایش تولید این محصول استراتژیک در کشور باشیم.  

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: از آنجا که دانه های روغنی به ویژه کلزا قابلیت نگهداری طولانی مدت را ندارند و سریعا فساد در آن رخ می دهد با اجرای  برنامه هایی که قبل از آغاز فصل برداشت در نظر داشتیم  بر آن شدیم تا با ایجاد فضای رقابتی برای مباشرین خرید، سرعت تخلیه و بارگیری را به حد مورد انتظار برسانیم.

امیری زاده افزود: این اقدام،  تاثیر بسیار مناسبی در جلوگیری از اتلاف هزینه و خرابی محصولی که شرایط خرید و حمل آن نسبت به سایر محصولات کشاورزی متفاوت است، ایجاد کرد.

او گفت: در اجرای برنامه های از پیش طراحی شده موفق بوده ایم و این جز با همکاری و یاری پرسنل شرکت غله و عوامل مرتبط که تجربه فراوانی در زمینه خرید تضمین محصولات کشاورزی دارند میسر نبوده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خوزستان در پایان با بیان اینکه مدیریت همزمان خرید گندم و کلزا آن هم با چنین حجم گسترده و در بازه زمانی نسبتا کم قطعا کار پیچیده و طاقت فرسایی است، بیان کرد:  اتحاد، تخصص، تجربه کافی و تعهد به کار باعث شد تا موفقیت در این امر  مهم دست یافتنی باشد و افتخار دیگری برای شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه رقم بخورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز