دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و فرهنگی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور بیان کرد:

بازسازی مناطق سیل زده نیازمند حمایت های ملی است/اعتماد مردم به مسوولین خدشه دار نشود

۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۰:۴۹:۱۴
کد خبر: ۸۶۶۴۸۱
بازسازی مناطق سیل زده نیازمند حمایت های ملی است/اعتماد مردم به مسوولین خدشه دار نشود
دبیر کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور گفت: در بحث بازسازی و ترمیم خانه ها و مناطق روستایی نیازهایی وجود دارد و باید در ردیف ها و بودجه‌های ملی در این خصوص تدبیری اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید رمضان شجاعی کیاسری در دومین سفر خود به خوزستان در  قالب بازدید از مناطق سیل زده و اطلاع از روند پیشرفت امور در این خصوص، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود گستردگی سیل در خوزستان مسوولین به خوبی با همکاری دستگاه های متعدد و به ویژه مشارکت مردم خوزستان خسارت‌ها را به حداقل رساندند.

او با بیان اینکه در خوزستان خسارت های جانی نداشتیم و تلاش شد خسارت های مادی هم به حداقل برسد، گفت: فرایند بازسازی مناطق سیل زده همچنان کار دارد و مسوولین با تلاش مضاعف در حال پیگیری موارد مربوطه هستند.

شجاعی کیاسری با تاکید بر اینکه بازسازی مناطق سیل زده نیازمند حمایت های ملی است، افزود: پرداخت خسارت به کشاورزان باید در اسرع وقت انجام و مشکلات این حوزه برطرف شود.

دبیر کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور با اذعان به وجود مشکل در جاده های مواصلاتی و وجود مشکل در عبور و مرور شهروندان، بیان کرد: ساخت و ترمیم زیرساخت‌های آسیب دیده بسیار حایز اهمیت است و موجب می‌شود اعتماد مردم به مسوولین بالاتر برود.

او با تاکید بر پیگیری مسوولین استانی در خصوص تکمیل به موقع فرایند بازسازی، تصریح کرد: در بحث بازسازی و ترمیم خانه ها و مناطق روستایی نیازهایی وجود دارد و باید در ردیف ها و بودجه‌های ملی در این خصوص تدبیری اندیشیده شود.

شجاعی کیاسری در پایان بیان کرد: مردم و خیرین نیز همراهی خوبی داشته اند از جمله اینکه در سفر روز گذشته به شهرستان حمیدیه، مشاهده شد که برخی از بازاریان تهران ساخت و ساز منازل این شهرستان را تقبل کرده اند که باید سپاسگزار این مردم باشیم.

لازم به ذکر است که این دومین سفری کار گروه فرهنگی و تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده کشور به خوزستان است.

این کارگروه عصر چهارشنبه در سفری دو روزه وارد خوزستان شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما