استاندار خوزستان تاکید کرد:

مدیران غایب از شوراها عزل می شوند/هیچ دستگاهی نباید در کسب و کارها وقفه و یا گره‌ای ایجاد کند

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۸:۲۲
کد خبر: ۸۶۷۳۸۷
مدیران غایب از شوراها عزل می شوند/هیچ دستگاهی نباید در کسب و کارها وقفه و یا گره‌ای ایجاد کند
استاندار خوزستان در ادامه تذکرات خود به مدیران غایب در نشست های تخصصی برای رفع موانع و مشکلات بخش خصوصی، گفت: غیبت مدیران در نشست هایی که بخش خصوصی به دنبال برطرف شدن مشکلات است غیرقابل تحمل شده به طوری که دیگر نیازی به حضور این افراد در این استان نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استانداری خوزستان، با انتقاد شدید از مدیرانی که صرفا منافع سازمانی خود را در نظر می‌گیرند، اظهار کرد: برخی تصمیمات و دستورالعمل‌ها باعث شده تا بخش خصوصی با مشکلات جدی روبه رو شود.

او با بیان اینکه برخی از دستورات مدیران جای سوال دارد، گفت: در مواردی بخشنامه‌ها و دستوراتی از سوی دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌شود که بر فضای کسب و کار در خوزستان تاثیر می‌گذارد.

استاندار خورستان خواستار دور اندیشی تصمیمات از سوی مدیران استانی شد و افزود: با وجود اینکه بارها گفته شده که حضور در جلسات گفت وگوی دولت و بخش خصوصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما باز مشاهده می‌شود که برخی مدیران دوری می‌کنند و اهمیتی برای برنامه ریزی به منظور برطرف کردن مشکلات قایل نیستند.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: اگر استان خوزستان وضعیت خوبی در بعضی از شاخص‌های فضای کسب و کار ندارد به دلیل داشتن مدیرانی است که تنها منافع سازمانی خود را در نظر می‌گیرند.

شریعتی با بیان اینکه برخی مدیران فکر می‌کنند باید در اتاقشان باشند و بخش خصوصی ماه‌ها به دنبال آنها باشد، تصریح کرد: این در حالی است که از سر ناچاری بخش خصوصی به من مراجعه می‌کنند و باید برای آنها از مدیران مربوطه وقت ملاقات بگیرم.

او اضافه کرد: باید تعارف‌ها را کنار بگذاریم و مدیرانی که قدرت تشخیص و درک نیازهای کنونی کشور را ندارند تعیین تکلیف شوند و افراد مسوولیت پذیر دیگری را جایگزین کنیم.

شریعتی با تاکید بر اینکه خوزستان به مدیرانی نیاز دارد که پاسخگو باشند، ادامه داد: دستگاه‌ها نباید در کسب و کارها وقفه و یا گره‌ای ایجاد کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان همچنین در بخش دیگری از این نشست از دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خواست تا هر چه سریع‌تر تذکری کتبی به غایبان این شورا ابلاغ و رو نوشت آن را به وزارتخانه مربوطه ارسال کند.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: در این نامه از وزرای مربوطه خواسته می‌شود تا ضمن عزل مدیر غایب از این شورا، فرد دیگری را به عنوان عضو معرفی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز