با شعار"اهدا عضو اهدا زندگی است"؛

رکاب زن بوشهری مسیر بوشهر تا شهرستان ایذه خوزستان را رکاب زد

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۲:۰۷
کد خبر: ۸۷۰۰۹۵
رکاب زن بوشهری مسیر بوشهر تا شهرستان ایذه خوزستان را رکاب زد
همزمان با دهه کرامت و ترویج فرهنگ ایثار، اسماعیل مسیح گل، هنرمند و فعال فرهنگی بوشهری در حمایت از اهدا گران عضو، از بوشهر تا شهرستان ایذه در خوزستان را رکاب زد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، اسماعیل مسیح گل دوچرخه سوار بوشهری از ١٥ تیرماه همزمان با دهه کرامت و ترویج فرهنگ ایثار، حرکت خود را در حمایت از اهدا گران عضو آغاز کرد و فاصله شهر بوشهر تا شهرستان ایذه را رکاب زد.

مسیح گل در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز  با اشاره به اینکه رکاب زدن مسیر بوشهر تا ایذه ۷ روز طول کشید، اظهار کرد: در این مسیر از شهرهای گناوه، دیلم، بهبهان، رامهرمز، هفتگل، باغملک و ایذه عبور و پیام"انسانه دوستی و بخشش زندگی دوباره به همنوع" را ابلاغ کردم.

او با بیان اینکه در این حرکت با شعار"اهدا عضو اهدا زندگی است" از بندر بوشهر حرکت کردم، گفت: هدف از این حرکت دیدار با خانواده زنده یاد"حسین مولایی" بود که چند ماه پیش اعضای این جوان به نیازمندان پیوند زده شد.

دیدار با اهل قلم و برگزاری نشست هایی در این راستا و شرکت در اختتامیه جشنواره منطقه ای داستان نویسی بلوطیکای شهرستان ایذه از دیگر برنامه های این رکاب زن فرهنگی بود.

همچنین این هنرمند با برخی از خانواده هایی که اعضای عزیزان خود را اهدا کرده اند دیدار کرد و بر سر مزار زنده یاد"حسین مولایی" حاضر شده و با قرایت فاتحه ای به این اهدا گر، ادای احترام نمود.

اسماعیل مسیح گل، در گذشته با شعارهای مختلف از بوشهر به نقاط مختلف کشور رکاب زده و هدف از این کار را فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه در مردم بیان کرد.

او در گذشته از بوشهر تا بیمارستان مسیح دانشور تهران را با شعار"اهدا عضو اهدا زندگی است"  رکاب زده است و در این رابطه می گوید: به واسطه من یک هزار و ۶۰۰ نفر کارت اهدای عضو گرفتند.

مسیح گل همچنین با شعار "مبارزه با مواد مخدر" از بوشهر تا تهران را نیز رکاب زده است و در آن سفر با داریوش مهرجویی نیز دیدار کرده بود.

این دوچرخه سوار بوشهری پیش از این نیز با هدف ترویج کتاب و کتاب خوانی و بالا بردن سطح مطالعه در کشور از بوشهر تا مشهد را با شعار"پرواز با کتاب" رکاب زده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما