استاندار خوزستان خبر داد:

تامین ۷ هزار تُن قیر توسط وزارت نفت برای پروژه های راهسازی مرز چذابه

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۸:۱۳
کد خبر: ۸۷۰۲۷۱
تامین ۷ هزار تُن قیر توسط وزارت نفت برای پروژه های راهسازی مرز چذابه
استاندار خوزستان گفت: وزارت نفت تعهد تامین هفت هزار تن قیر برای کمک به پیشبرد پروژه های مرز چزابه را داده است و علاوه بر این امر در زمینه برخی دیگر از پروژه ها نیز این حمایت را تقبل کرده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز گذشته همراه با فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری، فرماندار دشت آزادگان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل راهداری استان و جمعی از مسوولان از روند پیشرفت پروژه های جاده ای در دست انجام در مسیرهای منتهی به مرز چذابه بازدید میدانی کرد.

پس از این بازدید نشست استانی ستاد اربعین حسینی با هدف جمع بندی و تصمیم گیری در خصوص وضعیت این پروژه ها در پایانه مرزی چذابه برگزار شد و پیمانکاران مجری پروژه ها و مسوولان مربوطه به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداختند و راهکارهای مختلف برای پیشرفت پروژه ها و پرداخت مطالبات پیمانکاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

غلامرضا شریعتی در پایان این نشست در خصوص پروژه های در دست اقدام در این خصوص اظهار کرد: این پروژه ها علاوه بر تاثیر در تجارت و صادرات کشور، مسیر تردد زایران اربعین حسینی است و زیرساخت های آن باید بهبود یابد چرا که به نوعی هم آثار مادی و هم ابعاد معنوی دارد.

استاندار خوزستان افزود: خدمت به ایمه هدی(ع) مایه افتخار برای ماست و توفیقی برای ما محسوب می‌شود و جلب رضایت و ایجاد رفاه برای زایران موجب رضایت خداوند است و نتیجه آن هم خیر و برکت برای ماست.

شریعتی تاکید کرد: راه سازی و راهداری اقدامات لازم را برای ساماندهی مسیرهای منتهی به مرز چذابه انجام دهند و بر اساس چهارچوب زمانی و برنامه ریزی مشخص پروژه ها را به سرانجام برسانند.

او ادامه داد: همچنین در سایر زیرساخت ها از جمله در خصوص پارکینگ ها نظم بهتری داده شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: همچنین وزارت نفت تعهد تامین هفت هزار تن قیر برای کمک به پیشبرد پروژه ها را داده است و علاوه بر این امر در زمینه برخی پروژه ها نیز این حمایت را تقبل کرده است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: خوشبختانه پیمانکاران پروژه ها فعال هستند و بر تسریع کارها تاکید داریم تا جاده های تردد زایران به طور کامل ساماندهی شود.

رییس ستاد اربعین حسینی تصریح کرد: خوشبختانه با بهبود زیرساخت ها در سه سال اخیر زمینه ایجاد رونق و اشتغال منطقه در حال فراهم شدن است.

شریعتی گفت: تلاش می‌کنیم با توجه به برگزاری سالانه رویداد بزرگ اربعین حسینی در چهار چوب قانون به شورا و شهرداری بستان کمک نماییم.

استاندار خوزستان در پایان افزود: خدمات شایانی در منطقه در بخش های مختلف انجام شده با این حال باید ظرفیت های موجود بیش از گذشته به نتیجه های مثمرثمر برسد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز