رییس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان شادگان خبر داد:

عملیات ترمیم و لکه‌گیری جاده‌های روستایی شادگان ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۲:۱۶
کد خبر: ۸۷۰۶۵۷
عملیات ترمیم و لکه‌گیری جاده‌های روستایی شادگان ادامه دارد
رییس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان شادگان از انجام عملیات ترمیم و لکه‌گیری در برخی از محورهای روستایی شهرستان شادگان خبر داد.

مذخور شاوردی  امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا با بیان اینکه انجام هر گونه عملیات راهداری مستلزم تخصیص هزینه است، اظهار کرد: در حال حاضر اداره راهداری در حد امکان نسبت به ترمیم و لکه گیری آسفالت محورهای روستایی شهرستان شادگان اقدام کرده است.

او گفت: تا کنون لکه گیری و ترمیم رویه آسفالتی محورهای دهستان دریسیه و ابوصخیر، روستاهای عبودی، نهر جدید، مسیر بوزی به گرگر انجام پذیرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شادگان افزود: انجام عملیات لکه گیری آسفالت راه های روستایی به طول 71 کیلومتر می باشد.

او اضافه کرد: هم اکنون لکه گیری محور آرامستان عنایتی این شهرستان نیز درحال انجام است و در آینده  عملیات ترمیم و لکه گیری سایر راه های روستایی در دستور کار این اداره قرار دارد.

شاوردی در پایان ضمن تشکر از اهتمام مدیر کل و معاون راهداری استان خوزستان، بیان کرد: اکیپی از راهداری استان به منظور کمک به اکیپ راهداری شادگان و سرعت بخشیدن به عملیات ترمیم و بازسازی محورهای مواصلاتی شادگان، در این شهرستان مستقر شده است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز