مالک مجتمع های تجاری کادوس در گفت و گو با برنا بیان کرد:

مجتمع های کادوس هر ساله بررسی و ایمن سازی می شوند/از انتشار دهندگان اخبار کذب شکایت می کنیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۵:۰۲
کد خبر: ۸۷۰۹۱۲
مجتمع های کادوس هر ساله بررسی و ایمن سازی می شوند/از انتشار دهندگان اخبار کذب شکایت می کنیم
مالک مجتمع های تجاری کادوس گفت: مجتمع های تجاری کادوس مطابق با استانداردهای نظام مهندسی احداث شده اند و مورد تایید نهاد و سازمان های مربوطه هستند که سال هاست برای مردم منطقه و کشور شناخته شده و فرصت ارتزاق بیش از 1000 خانواده را فراهم کرده است.

محمد خلیل دشتی نژاد مالک مجتمع های تجاری کادوس امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن تکذیب اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر خطر ریزش مجتمع تجاری کادوس سه، اظهار کرد: طی بازدید کارشناسان سازمان آتش نشانی آبادان، مواردی به منظور رعایت ایمنی بیشتر به این مجتمع مکتوب و اعلام شد.

او با بیان اینکه این بازدید ها شامل همه مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی سطح شهر می شود، گفت: در همین راستا و در چارچوب رعایت مقررات ایمنی و ساخت تحت نظارت شهرداری منطقه یک، در حال رفع معایب و تکمیل موارد اعلام شده از سوی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی آبادان هستیم و هر گونه گمانه زنی و خبری در خصوص ریزش، یا تغییر کاربری مجتمع تجاری کادوس سه صحت ندارد و فاقد اَدله است.

دشتی نژاد با بیان اینکه انجام موارد ایمنی و در خواست اولیه از سوی این مجتمع به شهرداری منطقه یک اعلام شد، بیان کرد: در موارد مطرح شده از سوی سازمان آتش نشانی آبادان در بند های 12 و 13 مقرر شد به منظور کمتر شدن خطر ریسک در طبقه چهارم به جای شیشه های سکوریت بالای سه متر و دیواره های p.v.c، دیوار کشی با مصالح ساختمانی انجام شود تا ریسک خطر شکستن شیشه و سقوط آن به طبقات پایین از بین برود. البته این موارد طی سال های گذشته در سایر طبقات انجام شده بود.

مالک مجتمع های تجاری کادوس با اشاره به اینکه عمر احداث این مجتمع 12 سال است، تصریح کرد: سقف به کار برده شده در مجتمع تجاری کادوس سه به روز و از نوع"سیاک" است که یکی از سبک ترین و در عین حال مقاوم ترین نمونه های سقف ساختمانی در دنیاست و هیچ گونه بار اضافی بر روی سقف های طبقات مختلف  این مجتمع وجود ندارد. از طرفی سالانه نیاز است که مجتمع از همه نظر مورد بررسی مجدد قرار گیرد و این کار همواره در حال انجام است که می توان به رسیدگی های دوره ایی آسانسور، پله برقی ها، ابزارها، تاسیسات و... اشاره کرد.

او با اشاره به اینکه در طبقه چهارم این مجتمع یک باشگاه بیلیارد در حال فعالیت بود، اضافه کرد: با اتمام قرارداد این باشگاه با مجتمع و جا به جایی آن به مکانی دیگر، انجام موارد ایمنی اعلام شده در این طبقه در دستور کار قرار گرفت که متاسفانه برخی از این فرصت قصد بهرده برداری شخصی داشتند از این رو اقدام به نشر شایعه و اکاذیب کردند.

مالک مجتمع های تجاری کادوس با اشاره به فعالیت انواع صنوف در این مجتمع و اشتغال و ارتزاق حدود 200 خانوار، افزود: متاسفانه عده ایی مغرض با انتشار مطالبی کذب در فضای مجازی در پی ایجاد رعب و وحشت و تشویش اذهان عمومی هستند که شناسایی شده اند و از آنها در مراجع قضایی نیز شکایت می شود.

دشتی نژاد افزود: مجتمع های تجاری کادوس مطابق با استانداردهای نظام مهندسی احداث شده اند و مورد تایید نهاد و سازمان های مربوطه هستند که سال هاست برای مردم منطقه و کشور شناخته شده و فرصت ارتزاق بیش از 1000 خانواده را فراهم کرده است.

مالک مجتمع تجاری کادوس سه تاکید کرد: سازه این مجتمع کاملا مستحکم است و مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

او در پایان تصریح کرد: انتشار این گونه اخبار در فضای مجازی و در شرایط فعلی، به وضعیت اقتصادی کسبه ضربه می زند و باعث ایجاد بحران در این شهری مرزی می شود که انتظار داریم مراجع ذیربط نسبت به رهگیری، پیگیری و برخورد با منتشر کنندگان و مسببان اخلال در معیشت مردم و نشر اخبار کذب، اقدام قانونی را انجام دهند.

لازم به ذکر است که از روز گذشته مطالبی به عنوان خطر ریزش مجتمع تجاری کادوس سه و تغییر کاربری این مجتمع به هتل در فضای مجازی منتشر شده بود.

آبادان داری چهار مجتمع تجاری به نام کادوس است که سه مجتمع کادوس(3-2-1) به هم وصل هستند. این مجتمع ها در خیابان امام(ته لنجی ها) احداث شده اند و فروشگاه هایی از صنوف مختلف را در خود جای داده اند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز