امروز در همایش تجلیل از جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان مطرح شد؛

جوانان امدادگران و داوطلبان سه حوزه فعال در بحران سیل بودند+ببینید

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۵:۲۲
کد خبر: ۸۷۰۹۲۴
جوانان امدادگران و داوطلبان سه حوزه فعال در بحران سیل بودند+ببینید
همایش تجلیل از جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان ظهر امروز با هدف قدرانی از زحمات و خدمات بشر دوستانه و عام المنفعه سیلاب نورز ۹۸ در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ظهر امروز همایش تجلیل از جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان که در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۸ و امداد رسانی به مناطق سیل زده شرکت کرده بودند، با حضور حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان و معاونین این جمعیت در سینما هلال اهواز برگزار شد.

در این آیین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: در مسیله سیل، استان خوزستان با بحرانی بی سابقه مواجه شد، اما با تلاش های صورت گرفته توانستیم بحران را کنترل کنیم.

او گفت: در حوزه امداد رسانی با وجود محدودیت در امکانات تلاش فراوانی توسط جوانان و اعضای هلال احمر شد تا بهترین خدمات به مردم داده شود.

علی خدادادی با اشاره به حضور  حوزه های مختلف این جمعیت در بحران سیل در خوزستان بیان کرد: حوزه های جوانان، امدادگران و داوطلبان،  سه حوزه فعال در بحران سیل بودند و توانستند با انسجام و هم بستگی خدمات شایانی ارایه کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان افزود: این سیل باعث شد مسوولین ضرورت وجود جمعیت هلال احمر قوی و آموزش مهارت های امدادی را درک کنند و در راستای دست یابی به آن تلاش کنند.

لازم به ذکر است که در پایان از فعالین فرهنگی و اجتماعی همکار با حوزه معاونت امور جوانان، رابطین خبری، حوزه دانش آموزی، مربیان فعال در طرح ملی دادرس، سرتیم های فعال طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ۹۸، شعب برتر سال ۹۷ تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز