در راستای توسعه ورزش شهروندی؛

ست ورزشی در پارک‌های شهر شادگان نصب شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۳:۴۳
کد خبر: ۸۷۱۳۱۸
ست ورزشی در پارک‌های شهر شادگان نصب شد
شهردار شادگان از نصب وسایل ست ورزشی در پارک های سطح این شهر خبر داد.

حسن مزبانی پور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان، اظهار کرد: به منظور تعمیر و یا نوسازی وسایل تفریحی و ورزشی پارک های سطح شهر کار گروهی از شهرداری تشکیل شد.

او با بیان اینکه کار نصب وسایل نو تفریحی ورزشی انجام شد، گفت: این عملیات توسط واحد تاسیسات شهرداری نصب شدند که محل نصب این ست های ورزشی در پارک های سطح شهر می باشند.

شهردار شادگان تصریح کرد: زیباسازی و بهسازی فضاهای شهری برای افزایش نشاط، شادابی و بهداشت روانی شهروندان به منظور ایجاد شهر سالم و نیز بالا بردن بهره وری تاسیسات و تجهیزات عمومی شهر و ایجاد زمینه های استفاده مطلوب و بهینه از تاسیسات در پارک ها برای افزایش رفاه عمومی از مهم ترین برنامه‌ها ما است.

او با اعلام این که ورزش بخشی از یک زندگی سالم در جامعه امروزی است، تاکید کرد: تامین فضاهای ورزشی در تمام نقاط دنیا حق شهروندی محسوب می‌شود و در این باره، امکاناتی در سطح منطقه برای حفظ سلامتی جسمی و روانی شهروندان با کمترین هزینه و امکانات مهیا شده است.

مزبانی پور افزود: نصب وسایل ورزشی در پارک‌ها سطح شهر شادگان گامی موثر برای توسعه ورزش شهروندی بوده که در چند سال گذشته در شهرهای مختلف به مرحله اجرا در آمده است.

شهردار شادگان در پایان از مردم خواست در حفظ و نگهداری ست های ورزشی کوشا باشند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز