معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد:

حمایت بیشتری از ورزش کارگری خواهیم کرد/ظرفیت بالای ورزشکاران خوزستانی در حضورهای بین المللی

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۳:۰۵
کد خبر: ۸۷۱۹۷۷
حمایت بیشتری از  ورزش کارگری خواهیم کرد/ظرفیت بالای ورزشکاران خوزستانی در حضورهای بین المللی
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از هیات ورزش کارگری جهان بیشتر حمایت خواهیم کرد تا سال آینده حضوری قوی‌تر در رقابت‌های جهانی داشته باشند.

ابراهیم نصیری در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با تبریک به ورزشکاران استان برای مدال آوری در مسابقات کارگری جهان، اظهار کرد: نسبت به دوره قبلی رقابت‌‌های جهانی تعداد نفرات خوزستانی اعزام شده به این مسابقات کم شده بود، آن هم به دلیل این‌که فدراسیون ورزش کارگری مانند دیگر فدراسیون ها انتخابی تیم ملی را برگزار کرد. امسال از کل مدال‌های کسب شده توسط تیم‌های ملی کارگری ایران، ۱۸ مدال آن توسط خوزستانی ها به دست آمد.

او با اشاره به کسب مدال ورزشکار خوزستانی در رشته پتانک، گفت: در مسابقات پتانک این دوره تنها ورزشکار خانم خوزستانی حاضر در این مسابقات موفق به کسب مدال شد که این پیام مهمی را می رساند که خانم ها نیز این ظرفیت را دارند که در طیف‌های مختلف ورزشی و چه همگانی و چه قهرمانی موفق باشند و این مهم به معنی حمایت است که اگر ما بانوان را بهتر ببینیم، در تمامی عرصه ها آماده افتخارآفرینی هستند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: همچنین آقای ساسان کریمی شناگر خوزستانی شرکت کننده در این رقابت‌ها، عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت که توانست ۱۴ مدال کسب کند.

نصیری بیان کرد: اینکه یک نفر از خوزستان در رقابت‌های جهانی بتواند به ۱۴ مدال دست پیدا کند، فریاد رشته شنا است و نشان می‌دهد که این رشته در خوزستان ظرفیت زیادی دارد اما برای بهتر معرفی شدن به برنامه نیاز دارد.

او تصریح کرد: موفقیت ورزشکاران آقا و خانم خوزستان حاوی پیامی مهم است که می طلبد ما مسوولان برنامه بهتری را برای ورزشکاران استان داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اضافه کرد: باید بتوانیم در رشته شنا برنامه بهتری داشته باشیم و استعدادیابی کنیم. درخواست من از هیات شنا نیز این است که روی این موضوعات بیشتر تمرکز کند و برنامه خیلی بهتر در نظر بگیرد.

نصیری در پایان بیان کرد: از اداره‌کل کار و امور اجتماعی استان که شرایط اعزام ورزشکاران خوزستانی به رقابت‌های کارگری جهان را فراهم کرد نیز قدردانی می کنم. همچنین از آقای پورمحمدی، غفاری و علوانی و خانم موسوی تشکر می کنم. ما از هیات ورزش کارگری بیشتر حمایت می‌کنیم تا سال آینده خیلی قوی تر در رقابت‌های جهانی شرکت کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز