سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

مهارت آموزی یکی از مولفه های تغییر فرهنگ عمومی کار است

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۰:۱۱
کد خبر: ۸۷۲۰۷۱
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: نیرو سازی یکی از مولفه های مهم تامین منابع انسانی متخصص در روابط عمومی دستگاه ها است که تاحدودی مغفول مانده و باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر عباس میرزاد در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان، اضافه کرد: به منظور ساماندهی تجهیزات و نیروهای روابط عمومی های استان باید به دنبال برنامه نظام مند بود که نیرو سازی یکی از برنامه های مهم در این خصوص است.

میرزاد بر حضور فعال روابط عمومی ها در فضای مجازی استان تاکید کرد و گفت:  روابط عمومی ها به منظور پاسخگویی و شفاف سازی اذهان عمومی در خصوص عملکرد دستگاههای مطبوع خود اقدامات لازم را انجام دهند.

سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: روابط عمومی ها باید با بهره گیری از تکنولوژی و خلاقیت بتوانند عملکرد دستگاه خود را به بهترین نحو ممکن منعکس کنند تا مردم از عملکرد مدیران استان بدرستی آگاه شوند.

میرزاد تصریح کرد: روابط عمومی های استان با برگزاری تورهای بازدید از پروژه ها و اقدامات انجام شده توسط دولت در اطلاع رسانی و انعکاس آنها اقدام کنند.

وی مهارت آموزی را از مولفه های مهم در تغییر فرهنگ فعلی کار در جامعه دانست و عنوان کرد: جامعه امروز نیاز به تغییر نگاه در فرهنگ عمومی کار دارد، امروزه اکثر افراد کار را در پشت میز نشینی و در نهادهای دولتی می بینند که این نگاه بایستی تغییر کند.

وی بر لزوم آموزش های مهارت آموزی در استان تاکید کرد و گفت: باید با برگزاری دوره های مهارت آموزی در سطوح مختلف زمینه اشتغال و تغییر نگرش و فرهنگ کار را در جامعه فراهم کرد.

 

نظر شما