امام جمعه شادگان بیان کرد:

ارتباط بین مردم و حاکمیت در نماز جمعه شکل می‌گیرد

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۷:۵۰
کد خبر: ۸۷۳۴۱۰
ارتباط بین مردم و حاکمیت در نماز جمعه شکل می‌گیرد
امام جمعه شادگان با بیان اینکه تریبون نماز جمعه بهترین مکان برای بیان مطالبات به حق مردم است، گفت: ارتباط بین مردم و حاکمیت در نماز جمعه شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مجید شرفی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شادگان طی سخنانی با اشاره به پنجم مرداد و سالروز اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی، اظهار کرد: پنجم مرداد مصادف با برگزاری اولین نماز جمعه بعداز پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی است.

او گفت: آیت الله طالقانی روحانی برجسته انقلاب اسلامی چه در دوران قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از پیروزی دوشادوش امام خمینی(ره) حرکت کرد.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه تریبون نماز جمعه بهترین مکان برای بیان مطالبات به حق مردم است، افزود: ارتباط بین مردم و حاکمیت در نماز جمعه شکل می‌گیرد.

خطیب جمعه شادگان تصریح کرد: نماز جمعه عبادتی ارزشمند و اتحاد آفرین است که پس از انقلاب احیا شد و رهبر کبیر انقلاب برای تحقق این امر تلاش بسیار کرد.

حجت الاسلام شرفی در پایان گفت: تریبون نماز جمعه یک تریبون مردمی است و منتصب به هیچ گونه جناح سیاسی نیست، بلکه یک تریبون الهی، ولایی و مردمی است که مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز