دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین کشور خبر داد:

اورژانس پیش بیمارستانی ایام اربعین راه‌اندازی می‌شود+ببینید

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۷:۰۱
کد خبر: ۸۷۴۵۶۷
اورژانس پیش بیمارستانی ایام اربعین راه‌اندازی می‌شود+ببینید
دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین کشور از تشکیل اورژانس پیش بیمارستانی در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسن نوری ساری امروز در نشست کمیته بهداشت و درمان اربعین کشور که در آبادان تشکیل شد، اظهار کرد: تشکیل مرکز عملیات اورژانس مشترک بین واحدها در این ایام ضروری است.

او گفت: در ایام اربعین امسال باید توجه ویژه‌ای به جلوگیری از شیوع التور شود و در این راه باید ورودی‌ها به صورت دقیق کنترل شوند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین کشور با تاکید بر تدوین برنامه عملیاتی اربعین، افزود: بالگرد اورژانس در منطقه مستقر می‌شود و همچنین هواپیمای بال ثابت نیز در دزفول برای پوشش مناسب و اعزام متخصصان موردنیاز در صورت لزوم حاضر می‌شود.

نوری ساری در پایان بیان کرد: اورژانس پیش بیمارستانی برای اتوماسیون عملیاتی اورژانس کشور در ایام اربعین راه‌اندازی می‌شود و بخش عمده‌ای از بنرهای مسیر به آموزش‌ها و پیام‌های عمومی بهداشتی اختصاص پیدا کند.

لازم به ذکر است که این نشست با حضور شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، مسوول بسیج جامعه پزشکی خوزستان و اعضای استانی و محلی برگزار شد.

در این نشست مسوول بسیج جامعه پزشکی خوزستان در خصوص موضوع بیوتروریسم توضیحاتی ارایه کرد  و در این خصوص اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین اعضای کمیته یادشده از شرایط کنونی مرز شلمچه و امکانات این مرز برای استقبال از زایران اربعین حسینی بازدید کردند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز