مدیر کل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان خبر داد:

تحویل ۵۲۷ کلاس درس در خوزستان تا پایان سال ۹۸

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۶:۱۳
کد خبر: ۸۷۶۰۸۶
تحویل ۵۲۷ کلاس درس در خوزستان تا پایان سال ۹۸
مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان گفت: 112 پروژه در قالب 527 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد تومان تا مهر و مابقی را تا پایان سال تحویل می دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی قربانی ظهر امروز پنجشنبه در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان اظهار کرد: هم اکنون547 پروژه برای دو هزار و 291 کلاس با اعتبار 350 میلیارد تومان در خوزستان در حال احداث است.

او گفت: 112 پروژه در قالب 527 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد تومان تا مهر و مابقی را تا پایان سال تحویل می دهیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان افزود: در سیل 113 مدرسه خوزستان آسیب دید که 35 مدرسه با 121 کلاس درس و اعتبار 30 میلیارد تومان باید تخریب کامل و همچنین 85 کلاس با اعتبار 31 میلیارد تومان تعمیر می شد.

قربانی با بیان این که بیش از 100 پروژه در خصوص سیل در استان فعال است، بیان کرد: اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان برای ساخت و 10 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس سیل زده به استان خوزستان اختصاص پیدا کرد.

او ادامه داد: همچنین برای تعمیر و تجهیز با پیگیری استاندار خوزستان و از طریق وزارت نفت بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار به مدارس آسیب دیده از سیلاب استان خوزستان اختصاص یافت.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تصریح کرد: با ابتکار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، 9 اردیبهشت امسال همایش خیران مدرسه ساز کشور برای سه استان سیل زده برگزار شد.

قربانی در پایان بیان کرد: با برگزاری این همایش در یک شب 210 میلیارد تومان به مدرسه سازی سه استان سیل زده کشور اختصاص پیدا کرد و طی سه ماه اخیر بیش از 70 میلیارد تومان تفاهمنامه فقط برای خوزستان امضا کردیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز