امام جمعه شادگان:

برنامه های دهه ولایت با محوریت وحدت و با شکوه برگزار شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۴:۳۹
کد خبر: ۸۷۶۸۲۴
برنامه های دهه ولایت با محوریت وحدت و با شکوه برگزار شود
امام جمعه گفت: برنامه های دهه ولایت با محوریت وحدت و جذابیت، نشاط، شادابی و شکوه هرچه بیشتر در این شهرستان برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان اظهار کرد: برنامه های دهه ولایت باید با محوریت وحدت و جذابیت، نشاط، شادابی و شکوه هر چه بیشتر در این شهرستان برگزار شود.

او گفت: نکته مهم دیگر محتوا محوری بودن برنامه‌های دهه امامت و ولایت است که باید مورد توجه باشد چرا که تفکر ولایی مهم‌ترین پیام واقعه غدیر خم است.

خطیب جمعه شادگان افزود: عید غدیر، عید اکبر است و باید جشن‌های دهه امامت و ولایت در شهرستان شادگان با شکوه بیشتری برگزار شود.

شرفی بیان کرد: عید قربان و عید غدیر از بزرگترین و پاک ترین اعیاد اسلامی مسلمانان است و ایام اعیاد قربان تا غدیر به نام دهه مبارک ولایت نامگذاری شده است.

او با بیان این که از عید قربان تا غدیر دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد در این ایام ویژه برنامه های شاد و متنوع در سطح شهرستان شادگان برگزار شود.

حجت الاسلام شرفی در پایان برگزاری مراسم جشن غدیر با محوریت مساجد، تجلیل از روحانیون سادات، برپایی ایستگاه های صلواتی، فضاسازی و آذین بندی متناسب سطح شهر، گردهمایی روحانیون، هیات های مذهبی، مداحان اهل بیت(ع) را از برنامه ها دهه امامت و ولایت شهرستان شادگان بر شمرد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز