مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد:

۵۷ هزار حلقه لاستیک طی یک سال گذشته در خوزستان توزیع شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۴:۰۷
کد خبر: ۸۷۶۸۶۲
۵۷ هزار حلقه لاستیک طی یک سال گذشته در خوزستان توزیع شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از سال 97 تا کنون 57 هزار و 132 حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقلی توزیع شده است.

غلامعباس بهرامی نیا  امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در اهواز، اظهار کرد: توزیع لاستیک توسط این اداره کل در 20 نقطه استان صورت می گیرد.

او گفت: نبود عاملان فروش لاستیک در برخی از مناطق مثل شهرهای الوان و شادگان که عمدتا ساکنان آن از مالکان وسایل نقلیه سنگین هستند، موجب شده شاهد صف های طولانی مراجعه کنندگان متقاضی لاستیک در سایر شهرها باشیم که این امر مشکلاتی را در چرخه توزیع به وجود آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: این اداره کل وظیفه تامین لاستیک را بر عهده ندارد و  تنها متولی توزیع آن است که امید می رود با تامین مناسب و به موقع لاستیک از سوی عاملان فروش، مشکل تجمع رانندگان متقاضی مرتفع شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به شرایط نامناسب عرضه و تقاضای لاستیک از نظر اندازه، افزود: حدود 80 درصد مالکان ناوگان خودروهای سنگین در استان متقاضی لاستیک 12در 24 هستند اما بر اساس آمار موجود 50 درصد لاستیک های وارد شده به استان در اندازه 315 و 385 بوده و این امر موجب شده، لاستیک در این ابعاد و اندازه متقاضی کمتری داشته باشد.

او ادامه داد: از سال 97 تا کنون 57 هزار و 132 حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقلی توزیع شده که سهم 4 ماهه نخست سال جاری از این میزان 23 هزار و 782 حلقه لاستیک است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اضافه کرد: این میزان لاستیک بین 18 هزار و 175 راننده حمل و نقلی استان توزیع شده است.

بهرامی نیا در پایان بیان کرد: این رانندگان بین یک تا 4 بار و حتی بیشتر لاستیک دریافت کرده اند که 70 درصد لاستیک های توزیع شده تولید خارج و 30 درصد نیز تولید داخل بوده اند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز