مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

اسکوچیچ مربی با کیفیتی است/حفظ بازیکنان جوان تیم سرمایه گذاری و آینده نگری است

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۰:۱۰
کد خبر: ۸۷۶۸۸۶
اسکوچیچ مربی با کیفیتی است/حفظ بازیکنان جوان تیم سرمایه گذاری و آینده نگری است
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی با کیفیتی را کنارمان داریم و به شخصه تمام تمرکزم را به کار گرفته تا از داشته های فنی این مربی استفاده کنم.

میلاد جهانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان اظهار کرد: شاید مهمترین فاکتور صنعت نفت در لیگ نوزدهم یکدل و یکدست بودن باشد و همه بازیکنان و کادر فنی صمیمانه کنار هم برای موفقیت تلاش می کنند.

او گفت: تجربه آقای مدیر عامل امسال به کمک صنعت نفت آمد و حفظ تمام بازیکنان جوان این امید را در دل هواداران ایجاد کرده است که این تیم در سال های آتی، بی نیاز از خرید بیش از حد بازیکن خواهد شد.

هافبک مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت بیان کرد: با بازیکنان جدید احساس راحتی می کنیم و آنها هم خیلی زود با مجموعه سازگار شدند و فکر می کنم بتوانیم سال متفاوتی را برای فوتبال آبادان رقم بزنیم.

او اضافه کرد: باید بگویم اسکوچیچ همین چند سال پیش گزینه سرمربیگری یکی از قطب های فوتبال ایران بود؛ به این خاطر متوجه می شویم مربی با کیفیتی را کنارمان داریم و به شخصه تمام تمرکزم را به کار گرفته تا از داشته های فنی این مربی استفاده کنم.

جهانی در پایان تصریح کرد: امسال هم به عشق هواداران صنعت نفت با جان و دل به میدان می روم و این قول را می دهم که تمام تلاشم را به کار ببندم تا بیشترین گل و پاس گل را نسبت به سال های گذشته در کارنامه داشته باشم.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما