امام جمعه شادگان بیان کرد:

ادارات و سازمان ها در اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت تلاش کنند

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۷:۰۵
کد خبر: ۸۸۲۰۸۷
ادارات و سازمان ها در اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت تلاش کنند
امام جمعه شادگان گفت: تمامی ادارات در اجرای بهتر برنامه های دهه امامت و ولایت تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شادگان با محوریت برنامه های دهه ولایت و امامت که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه برنامه‌های دهه ولایت و امامت در شهرستان باید با شکوه ویژه برگزار شود، اظهار کرد: برنامه‌های دهه امامت و ولایت شهرستان شادگان باید به نحوی برگزار شود که عموم مردم از برنامه‌های متنوع بهره مند شوند.

او با بیان اینکه باید کیفیت برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت در شادگان به‌ گونه‌ای باشد که مردم حَض معنوی از مراسم این دهه را ببرند، گفت: از ظرفیت هنر در تبیین واقعه غدیر در جامعه استفاده شود چرا که استفاده از این ظرفیت بسیار موثر است.

امام جمعه شادگان افزود: واقعه غدیر یک حادثه تاریخی نیست که ما بخواهیم آن را در کنار سایر واقعه‌های تاریخی بازسازی کنیم، غدیر یک تفکر و فرهنگ است و روز ولایت و امامت و اخوت و اکمال دین و نعمت است که باید به آن بسیار پرداخته شود.

او خاطرنشان کرد: غدیر تجلی گاه امامت و ولایت است و در این روز اصل امامت و ولایت به اثبات رسیده و باید با گرامیداشت این مناسبت، حمایت خود را از ولایت نشان دهیم.

حجت الاسلام شرفی در پایان بیان کرد: ولایت، محوری‌ترین اساس نظام اسلامی است که محدود به زمان پیامبر(ص) نبوده و در زمان غیبت امام زمان(عج)، تبعیت از ولایت فقیه امری ضروری است.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز