مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد:

اراده ملت را در جنگ تمدن ها تقویت می کنیم/احساس اینکه در این کشور کاری نمی شود ضررش بیش از آن اتفاق است/نقش رسانه ها در افزایش ضریب امنیت جامعه بسیار با اهمیت است

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۹:۵۲
کد خبر: ۸۸۲۱۴۵
اراده ملت را در جنگ تمدن ها تقویت می کنیم/احساس اینکه در این کشور کاری نمی شود ضررش بیش از آن اتفاق است/نقش رسانه ها در افزایش ضریب امنیت جامعه بسیار با اهمیت است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک هدف را بیشتر دنبال نمی کند و آن تقویت اراده مردم در مبارزه تمدنی است.

به گزارش خبرنگار  برنا از اهواز، حجت الاسلام  محمد مهدی نبی زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار  و دهه ولایت، اظهار کرد: فرهنگ سازی در دنیای امروز بخش زیادی از آن به عهده رسانه است.

او گفت: امروزه کشورهایی ابرقدرت هستند که از حیث رسانه ای توانمند ترین کشور دنیا به حساب می آیند و هیچ کشوری بدون رسانه قدرتمند نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در هلند وزیر محیط زیست آن دو روز در هفته لباس رفتگران را می پوشد و خیابان ها را جارو می کند و رسانه های آن کشور آن را تحسین می کنند اما اگر همین اتفاق در ایران رخ دهد رسانه ها شایبه انتخاباتی بودن به آن می دهند.

حجت‌الاسلام نبی زاده بیان کرد: در حوزه فرهنگ سازی مسیله پیدا می کنیم و رسانه ما متاثر از این فرهنگ نمی داند چکار کند.

او ادامه داد: در نتیجه خدمات زیادی در کشور ارایه می شود اما در میان مردم فاصله زیادی هست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: در ایام سیلاب مسوولان خوزستان پای کار بودند و رسانه می تواند ضریب امنیت کشور را بالا ببرد.

نبی زاده با بیان این که تبلیغ خدمات کشور توسط رسانه باعث آرامش مردم می شود، تصریح کرد:  احساس نا امنی از نا امنی بدتر و احساس ظلم از خود ظلم بدتر است.

او با اشاره به تاثیر و بازتاب رسانه ها بر امنیت روانی جامعه، بیان کرد: احساس این که در این کشور کاری نمی شود ضررهایش بیش از آن است که خودش اتفاق بیفتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان توضیح داد: رسانه ها در افزایش ضریب امنیت جامعه مهم هستند و می توانند کاری کنند که مردم ایران از تحریم ها احساس عزتمندی کنند یا این که چنین احساسی نداشته باشند.

نبی زاده با بیان این که وظیفه و رسالت رسانه بسیار مهم است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک هدف را بیشتر دنبال نمی کند و آن تقویت اراده مردم در مبارزه تمدنی است.

او یادآور شد: امروز در مبارزه تمدنی هستیم و پیش بینی سامویل هانتینگتون یعنی جنگ تمدن ها به وقوع پیوسته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که اگر قرار است پیروزی تمدنی رخ دهد مردم باید پیروز شوند، افزود: هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی تقویت اراده مردمی برای جنگ تمدنی است.

نبی زاده با بیان اینکه  سه ماموریت داریم و امام خمینی بعد از انقلاب مفهوم اسلام ناب محمدی را در برابر اسلام آمریکایی ابداع کرد، ادامه داد: اصلی ترین ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی تبیین اسلام ناب محمدی است و اگر این اتفاق رخ دهد مردم در برابر اسلام آمریکایی بیمه می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: چون اسلام ناب مطابق فطرت است مردم در برابر شاه ایستادند و در جنگ هم اسلام ناب پیروز شد، الان هم اگر می خواهیم پیروز و قدرتمند شویم راهی جز اسلام ناب نداریم.

نبی زاده گفت: مهندسی زیست بوم ایرانی اسلامی در خوزستان دومین ماموریت سازمان تبلیغات است و سازمان تبلیغات اسلامی را از سازمان سخت افزاری به سازمان نرم افزاری تبدیل می کند.

او اضافه کرد: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ماموریت سوم سازمان تبلیغات اسلامی است و خود را مکلف به تبیین اهداف اساسی سازمان تبلیغات می دانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به راهبردهای این سازمان گفت: راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی مردمی سازی تبلیغ دین است و دشمن بیشترین سرمایه گذاری را برای هجمه به اسلام در خوزستان کرده است.

نبی زاده بیان کرد: راهبرد دوم پیوست خدمات اجتماعی دادن به دین اسلام است و  اسلام ناب به ما یاد می دهد که به فکر تمام شئونات زندگی مردم باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: تبلیغ دین باید در کف جامعه رخ دهد که در سیلاب اخیر این اتفاق رخ داد.

نبی زاده با بیان این که اعتقاد داریم تبلیغ دین باید پیوست خدمات اجتماعی داشته باشد، ادامه داد: راهبرد سوم مساجد محله و محله مسجد محور است و ۹۵ درصد امورات مساجد مردم محور و تنها ۵ درصد امور مساجد دینی و عبادی است.

او با اشاره به مسوولیت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: طلاق، اعتیاد و نزاع های دسته جمعی در جامعه داریم که مُبلغ باید به این مسایل ورود کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: راهبرد چهارم سازمان جوان‌گرایی است و از خودمان این کار را شروع کردیم و راهبرد پنجم سازمان مسیله زنان است و در حرکت نوین خود به زن نگاه جدی دارد.

نبی زاده گفت: اساس جامعه خانواده و اساس خانواده زن است و به نظرم تمام مسایل جامعه ذیل مسیله خانواده تعریف می شود و باید به خانواده پرداخت.

او گفت: مسیله زن به عنوان رکن اصلی جامعه و خانواده برای ما بسیار مهم و مهم ترین عنصر در ساختن فرد و جامعه زن است و باید از ظرفیت بالای زنان برای ساختن جامعه و خانواده استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که ۵۸۰۰ هیات مذهبی و چهار هزار مداح و شاعر آیینی  در استان داریم، بیان کرد: ۱۵۰ مدرسه صدرا در کشور داریم و خوزستان در تاسیس مدارس صدرا با ۲۱ مدرسه رتبه اول است.

نبی زاده با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی باید در خوزستان برنامه و چشم انداز داشته باشد، یادآور شد: در شرایط فعلی استان باید به صورت پارتیزانی و چریکی وارد شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان تصریح کرد: تمام حرکت های سازمان تبلیغات اسلامی باید پیوست رسانه ای داشته باشد و همه مدیران شهرستانی سازمان تبلیغات اسلامی جهادی هستند و زمان نمی شناسند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز