با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اتفاق افتاد؛

۱۴ زوج جوان به خانه بخت رفتند+ببینید

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۱:۰۰
کد خبر: ۸۸۲۴۹۰
۱۴ زوج جوان به خانه بخت رفتند+ببینید
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: شب گذشته آیین ازدواج ۱۴ زوج جوان و تجلیل از خیرین امر ازدواج در سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد.

سهام حردانی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز، اظهار کرد: با هدف تسهیل در امر ازدواج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان، شب گذشته آیین ازدواج ۱۴ زوج جوان و تجلیل از خیرین امر ازدواج صورت  گرفت.

او با اشاره به این که این مراسم در سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد، گفت: این برنامه  به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان  اداره کل ورزش و جوانان و با همیاری سازمان های مردم نهاد"جوانان علمدار جنوب" و "انجمن کوله بار مهربانی" اجرا شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در این مراسم برنامه هایی از قبیل، مسابقه کتابخوانی، مولودی خوانی، جشن و سرور و اجرای نمایش های طنز برگزار شد.

حردانی با بیان اینکه در حاشیه این مراسم پویشی توسط خیرین اجرا شد، تصریح کرد: پویش جمع آوری کمک هزینه تهیه جهیزیه توسط خیرین به انجام رسید و این پویش توانست جهیزیه چهار خانواده را فراهم کند.

او ادامه داد: در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از محصولات جهیزیه برگزار شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به برپایی ایستگاه های مشاوره در محل برگزاری این آیین اضافه کرد: در این ایستگاه ها خانواده ها و عروس داماد ها از مشاوره رایگان بهرمند شده و می توانند تا ۵ جلسه از این مشاوره استفاده کنند.

حردانی در پایان افزود: کارگاه مهارت های زندگی در حاشیه این آیین برگزار شد.

 

 

 

 

 

نظر شما