معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار نوشت:

خبرنگار؛ صدایی برای بی صداها

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۰:۲۶
کد خبر: ۸۸۲۵۳۰
خبرنگار؛ صدایی برای بی صداها
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سهام طرفی حردانی در  پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک گفت.

در متن پیام معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ"

 

 ۱۷ مرداد روز مرزبانان عدالت، آزادی و حقوق شهروندی است روز افرادی که با قلم هایی سراسر از  خلوص و زحمات فراوان تلاش می‌کنند، صدایی باشند برای بی صدایان.

 در زمانی به سر می بریم که فناوری های مختلف و پیشرفته همه و همه اطلاع رسانی سریع و لحظه ای را تسهیل کرده است در این میان وظیفه خبرنگاران بسیار سنگین و حیاتی بوده و نقش بی بدیلی در شکوفایی هر جامعه ایفا می کند.

 خبر رسانی در اوج دقت، صحت و سرعت از اولویت‌های خبرنگاران است، خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در آگاهی بخشی به اجتماع ایفا کرده و به نوعی چشم و گوش مردم هستند.

خبرنگاران همواره در تلاش بوده تا با چشمان تیزبین گرد و غبار را از وقایع زدوده و زوایای پیدا و پنهان موضوعات مختلف را در اختیار جامعه قرار دهند با پیشرفت تکنولوژی و به تبع آن توسعه و پیشرفت کشور، خبر و خبرنگاری در ایران دستخوش تغییراتی شد و با گذشته تفاوت دارد.

در این حوزه همانند حوزه های دیگر جوانان با به کارگیری ظرفیت ها، وارد این عرصه شده و با جسارت مثال زدنی در این حوزه به فعالیت می پردازند.

قاطبه خبرنگاران در کشور جوانان بوده که این مهم موجب شکوفایی و بالا رفتن ظرفیت های اجتماعی و طرح مسایل و مشکلات جامعه با نگاهی نو در کشور شده است.

قطعا در شرایط کنونی کشور نقش خبرنگاران نقشی بی‌بدیل است خبرنگاران همواره در تلاش برای پیگیری رفع مشکلات منطقه، استان و کشور هستند و تعامل سازنده مسوولین و خبرنگاران با یکدیگر قطعا موجب تسهیل در روند توسعه کشور خواهد شد.

به نوبه خودم ضمن عرض خسته نباشید به اصحاب رسانه و خبر خوزستان در همه ابعاد به ویژه در حوزه جوانان، سمن ها و ورزش، از تلاش های این قشر زحمتکش تشکر و قدر دانی می کنم.

سهام طرفی حردانی

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز