معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد:

کسب رتبه های برتر کنکور مرهمی بر زخم های خوزستان است

۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۴:۴۷
کد خبر: ۸۸۲۷۹۸
کسب رتبه های برتر کنکور مرهمی بر زخم های خوزستان است
معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: ما بیش از هر چیز به این موفقیت نیاز داشتیم و این موفقیت عاملی برای خودباوری و نوید خوبی برای گذر از بحران های اخیر در استان بود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یعقوب شلیش پور در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع تجلیل از دو دانش آموز خوزستانی کسب کننده رتبه های تک رقمی کنکور سراسری گروه علوم ریاضی و فنی، اظهار کرد: خوزستان طی سه روز گذشته به دلیل کسب رتبه های برتر کنکور شاداب بود و تحت تاثیر این موفقیت قرار دارد.

او گفت: ما بیش از هر چیز به این موفقیت نیاز داشتیم و این موفقیت عاملی برای خودباوری و نوید خوبی برای گذر از بحران های اخیر در استان بود.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان افزود: استان در بحث توسعه طلایه دار است اما توسعه زمانی محقق می شود که ابزارهای آن را در اختیار داشته باشیم و مهم ترین ابزار توسعه نیروی انسانی است.

شلیش پور بیان کرد: وقتی از توسعه حرف زده می شود فقط فناوری و میزان صادرات و واردات مهم نیست بلکه نیروی انسانی هم مهم  و توسعه کیفی، توسعه نیروی انسانی است.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در پایان تصریح کرد: مهم ترین بخش کیفی سازی آموزش نتیجه آن است و خوزستان بعد از سال ها به این موفقیت رسیده است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز