رییس کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد:

خبرنگاری تبدیل تهدید ها به فرصت ها است/رقابت های سیاسی باید موجب رشد جامعه شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۱:۵۸:۰۷
کد خبر: ۸۸۲۸۱۰
خبرنگاری تبدیل تهدید ها به فرصت ها است/رقابت های سیاسی باید موجب رشد جامعه شود
رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: خبرنگاری یک هنر است و خبرنگار با تضارب آرا و هم افزایی در راه توسعه کشور گام بر می دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، عصر امروز فریدون حسنوند در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: در جهان امروز اطلاع رسانی از موضوعات مهم است و نقش بی بدیل در توسعه ایفا می کند.

او با اشاره به لزوم استفاده خبرنگاران از تجارب پیشکسوتان و صاحب نظران این عرصه در حوزه تنظیم و نگارش اخبار، گفت: خبرنگاران جوان باید از بزرگان این عرصه الگو گرفته و در مسیر توسعه کشور گام بردارند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس افزود: خبرنگاری محل تضارب آرا است و خبرنگاران باید از درگیری و نزاع فاصله گرفته و به هم افزایی و تعامل در راه توسعه کشور بپردازند.

حسنوند با بیان این که خبرنگاری یک هنر است بیان کرد: یک خبرنگار زشتی و زیبایی را دیده و با هنرمندی تمام آنها را منعکس می کند و خبرنگاران باید مسایل و مشکلات را با راهکارهای عملی بیان کنند و نویدبخش امید در جامعه باشند.

 او ادامه داد: خبرنگاران باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و ظرفیت و استعدادهای منطقه استان و کشور را معرفی نمایند.

 نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ضرورت دارد از ظرفیت نخبگان جوان و صاحب نظران در حوزه های مختلف به منظور توسعه و بیان فرصت ها و چالش ها استفاده شود، تصریح کرد: استفاده از تضارب آرا، هم اندیشی و هم افزایی در عرصه خبر ضروری بوده و خبرنگاران باید با رعایت انصاف و اخلاق به بیان مشکلات و چالش ها بپردازند.

حسنوند، انعکاس بلوغ سیاسی شهرستان را ضروری دانست و تاکید کرد: رقابت سیاسی باید محلی برای بروز استعدادهای سیاسی و موجب رشد جامعه باشد.

او ادامه داد: رسانه‌ها در جذب سرمایه گذار و توسعه همه جانبه نقش کلیدی ایفا کرده و خبرنگاران به مانند یک جراح حاذق به موضوعات می‌پردازند.

 رییس کمیسیون انرژی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد اصحاب رسانه، افزود: انتقاد سازنده با حفظ عقلانیت انصاف و اخلاق مداری مورد استقبال همه آحاد جامعه بوده و موجب شکوفایی و توسعه کشور خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز