مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

برخورد پژو ۴۰۵ با درخت در جاده اهواز - اندیمشک

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۸:۳۶
کد خبر: ۸۸۳۲۲۱
برخورد پژو ۴۰۵ با درخت در جاده اهواز - اندیمشک
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از برخورد یک دستگاه خودر پژو 405 با درخت در مسیر اهواز - اندیمشک خبر داد.

علی تراب پور امروز در گفت و گو با خبر نگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد:امروز 19 مرداد ماه سال جاری ساعت 2 و 14 دقیقه بامداد، طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، برخورد خودرو پژو 405 با درخت اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این حادثه در محور اهواز - اندیمشک اتفاق افتاده بود، گفت: نیرو های عملیاتی و امداد و نجات سریعا با دو دستگاه خودرو اطفای حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  افزود: خودرو پژو در حین حرکت، به علت سرعت زیاد و عدم کنترل راننده به درخت برخورد و همچنین راننده خودرو در اثر این حادثه مصدوم و درون اتاقک خودرو گرفتار و قادر به خارج شدن از داخل خودرو نبود.

او بیان کرد: آتش نشانان، با ایمن سازی محل حادثه و نصب علایم هشدار دهنده در مسیر، با استفاده از ابزار تخصصی، راننده را با احتیاط کامل از داخل خودرو خارج کردند و به امدادگران اورژانس برای انجام مراحل درمان تحویل دادند.

تراب پور در پایان افزود: ماموران آتش نشانی خودرو را به وسیله جرثقیل به حالت اولیه برگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز