رییس دانشگاه پیام‌نور شادگان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام دانشجو در ۳۰ رشته مقطع کارشناسی بدون آزمون

۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۵:۴۸
کد خبر: ۸۸۳۹۱۸
آغاز ثبت‌نام دانشجو در ۳۰ رشته مقطع کارشناسی بدون آزمون
رییس دانشگاه پیام‌نور شادگان از آغاز ثبت‌نام دانشجو در ۳۰ رشته مقطع کارشناسی بدون آزمون در دانشگاه پیام‌ نور شادگان خبر داد.

کامیار کاظمی امروز در گفت‌ و گو با برنا در شادگان با اعلام این خبر، اظهار کرد: پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت همزمان با کنکور سراسری و بدون آزمون صورت می‌گیرد.

او گفت: در پذیرش بدون آزمون، داوطلب بدون اینکه کنکور داده باشد می‌تواند دفترچه انتخاب رشته را از سایت سنجش دریافت و بر اساس سوابق تحصیلی در مراکز و واحدهای پیام نور انتخاب رشته کند و نهایتا بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دانشجو انجام می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور شادگان افزود: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است، بنابراین فارغ‌التحصیلان پس از اتمام تحصیلات، مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات می‌گیرند.

کاظمی بیان کرد: تحصیل در دانشگاه پیام نور مزایای زیادی دارد که می‌توان نخستین مزیت آن را تحصیل ارزان برای خانواده‌های کم‌بضاعت و کم درآمد عنوان کرد و از دیگر مزیت‌های تحصیل در این دانشگاه می‌توان به وجود مراکز و واحدهای فراوان در تمام نقاط کشور و استان خوزستان و امکان حمایت از دانشجویان از طریق نهادهای حمایتی و خیرین اشاره کرد.

رییس دانشگاه پیام نور شادگان در پایان اضافه کرد: برای مشاهده و دریافت دفترچه انتخاب رشته و ثبت نام برای پذیرش در دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور(مهرماه ۹۸) از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز