نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد:

اعتماد سرمایه ایی اجتماعی است که هلال احمر باید از آن پاسداری کند/وظیفه سنگین جوانان در بیانیه گام دوم

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۵:۴۹
کد خبر: ۸۸۴۹۳۵
اعتماد سرمایه ایی اجتماعی است که هلال احمر باید از آن پاسداری کند/وظیفه سنگین جوانان در بیانیه گام دوم
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: در گام دوم وظیفه سنگین بر دوش جوانان گذاشته شده و بیانیه گام دوم نقشه راه ۴۰ سال آینده است و همه موظف هستیم که به آن عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آیین تکریم و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان خوزستان با حضور معاونین حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور، مدیران و فرهیختگان دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان، مدیران جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسوولین شهری در اهواز برگزار شد.

در این آیین نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه این توفیق را دارم که یک بار دیگر در این سرزمین مقدس پا بگذارم، اظهار کرد: پا نهادن در این سرزمین یاد آور فداکاری ها، ایثارها و جانفشانی مردمان خوزستان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی گفت: همه با اقدامات هلال احمر آشنا هستند، هلال احمر در جای جای کشور به فعالیت می پردازد، در موسم حج خدمات شایانی داشته در ایام اربعین در کنار زوار بوده و در حوادث مختلف به امداد رسانی پرداخته است.

نماینده ولی فیقه در جمعیت هلال احمر، افزود: هلال احمر پیام آور اخوت و دوستی بوده و این یکی از ارکان های سرمایه اجتماعی است.

معزی بیان کرد: اعتمادی که به لباس و لوگوی هلال است یک سرمایه اجتماعی است و ما باید از این سرمایه پاسداری کنیم.

او بیان کرد: استکبار جهانی چنگ و دندان گرگ منشانه خود را به بیماران ما هم نشان می دهد و دارو را تحریم می کنند، ولی هلال احمر و مردم ما در اوج فشار هم به یاد هم نوعان خود در سراسر جهان هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور تاکید کرد: ما باید یاس و ناراحتی را رفع کنیم و امید و نشاط را به جامعه بازگردانیم و این امر توسط هلال احمر به خوبی انجام شده است.

معزی افزود: فرهنگ ایثار و کمک بی منت را باید ارتقاع دهیم. گفتمان سازی مسایل و مشکلات دیگران را بر خود مقدم ساختن باید اولویت کار هلال باشد.

او با اشاره به استفاده از ظرفیت های جوانان بیان کرد: سازمان جوانان هلال احمر وظیفه دارد با جذب جوانان، در راه مبارزه با آسیب های این قشر گام بردارد، وظیفه سازمان جوانان وظیفه سنگینی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در پایان تصریح کرد: در گام دوم وظیفه سنگین بر دوش جوانان گذاشته شده و بیانیه گام دوم نقشه راه ۴۰ سال آینده است و همه موظف هستیم که به آن عمل کنیم.

لازم به ذکر است که در این آیین از زحمات حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی سعادت نماینده سابق ولی فقیه در هلال احمر خوزستان تقدیر شد و حجت الاسلام محمد انصاری نماینده جدید ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز