ظهر امروز؛

آیین تکریم و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان برگزار شد+ببینید

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۴:۴۶
کد خبر: ۸۸۴۹۳۷
آیین تکریم و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان برگزار شد+ببینید
آیین تکریم و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان خوزستان با حضور معاونین حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور، مدیران و فرهیختگان دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان، مدیران جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسوولین شهری در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در این آیین که در سالن جلسات جمعیت هلال احمر اهواز بر پا شد، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به میراث گران بهای شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد:  شهدای ما که کثرت آنها وحدت آفرین بود، حافظ منافع ملی ما بودند و هستند.

او با بیان این که  شهدا نقطه وحدت آفرین جامعه هستند، گفت: قطعا تأسی از راه شهدا در کارهای اجرایی و فرهنگی می تواند تاثیر بسزایی در اهداف جمهوری اسلامی داشته باشد و امیدواریم در فضای مقدس خوزستان که جای جای آن آغشته به خون هزاران شهید است، قدم هایمان را با تأثیر از این شهیدان در راه اعتلای اهداف این مرز و بوم برداریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اقدامات و طرح تحول در جمعیت هلال احمر بیان کرد: در حال حاضر فضایی در جمعیت هلال احمر وجود دارد که بر پایه همدلی و تعامل به دنبال ارایه راهکارها و راهبردهای مناسب در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام هستیم تا بتوانیم هلال احمری موفق، کارآمد و تأثیرگزار در ارائه خدمت به مردم آسیب دیده در حوادث به وجود آوریم.  

در ادامه این آیین نماینده اسبق ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان، اظهار کرد: خوزستان، استان حساسی است و مشکلات عدیده ای دارد و نیاز است با هم دلی و همراهی این مشکلات بررسی شود و در رفع آن ها تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی سعادت گفت: این امانت بر دوش بنده بود و امروز این امانت را در اختیار برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین محمد انصاری می گذارم.

 او افزود: مجموعه هلال مجموعه ای است که سنگ صبور مردم بوده و هست و خدمت در این مجموعه افتخاری بزرگ برای بنده بود.

ضرورت ایجاد پیوست فرهنگی در مجموعه فعالیت های هلال احمر

در این آیین امام جمعه موقت اهواز نیز اظهار کرد: ماموریت های بسیار حساسی در خوزستان توسط هلال با موفقیت انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده گفت: در زمان سیل هلال احمر بسیار خوب درخشید و در کنار مردم بود و با تلاش صادقانه کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشت.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: تمام دستگاه های اجرایی باید یک پیوست فرهنگی داشته باشند و این امر در هلال احمر ضرورتی بیشتر دارد.

حسن زاده ادامه داد: در جریان سیل اخیر سرمایه اجتماعی خوبی در خوزستان پدید آمد.

لازم به ذکر است که در این آیین از زحمات حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی سعادت نماینده سابق ولی فقیه در هلال احمر خوزستان تقدیر شد و حجت الاسلام محمد انصاری نماینده جدید ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان معرفی شد.


 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز