مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان خبر داد:

حضور ۳۵ شرکت صنایع کوچک در نمایشگاه فولاد خوزستان

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۸:۰۶
کد خبر: ۸۸۵۴۵۳
حضور ۳۵ شرکت صنایع کوچک در نمایشگاه فولاد خوزستان
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: حدود ۶۵ غرفه در این نمایشگاه تحت عنوان صنایع کوچک یا مراکز تحقیقاتی، واحدهای دانش بیان و فناوری حضور دارند.

اخلاق محمدیان امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در اهواز، در حاشیه نمایشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: حدود ۶۵ غرفه در این نمایشگاه تحت عنوان صنایع کوچک یا مراکز تحقیقاتی، واحدهای دانش بیان و فناوری حضور دارند؛ از این بین ۳۵ شرکت صنایع کوچک مستقر در شهرک های صنعتی هستند که این واحدها تولیدات مورد نیاز را ساخته و بومی سازی می کنند.

او گفت: این نمایشگاه اولین نمایشگاه استانی فولاد است ولی نباید آخرین باشد، شرکت های دیگر نیز باید مایحتاج موردنیاز خود را عرضه کنند تا تولیدکنندگان بومی امکان تولید محصولات مورد نیاز شرکت های بزرگ و صنایع مادر را داشته باشند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه در محل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان آمادگی لازم برای برگزاری چنین نمایشگاه هایی را داریم، افزود: بازدیدی در قالب تور صنعتی برای شرکت ها برگزار و نیازهای آنها را ویزیت می کنیم که در صورت نیاز تفاهمنامه هم منعقد می شود.

محمدیان بیان کرد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها طی بازدید از نمایشگاه به مجموعه دولت، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت های بزرگ فولادی و صنعت و معدن تاکید کردند که ضمن همکاری لازم با تولیدکنندگان از آنها حمایت شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در پایان افزود: واگذاری کار به شرکت های داخلی در صورت رقابتی بودن، قیمت مناسب و کیفیت خوب از دیگر توصیه‌های معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز