سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبر داد:

درخشش دانش آموز اهوازی در سی هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری کشور

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۷:۴۷
کد خبر: ۸۸۵۴۶۴
درخشش دانش آموز اهوازی در سی هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری کشور
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب رتبه دوم سی هفتمین جشنواره فرهنگی کشور توسط مبین بهنام دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان طلایه داران خبر داد.

صادق نیسی گمراوی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اشاره به برگزاری سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری کشوردر اردوگاه شهید باهنر تهران، اظهار کرد: آقای مبین بهنام از دبیرستان استعداد‌های درخشان طلایه داران در رشته ادبی شعر رتبه دوم را سطح ملی از آن خود کرد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه دو هزار و پنج دانش‌آموز برگزیده از سراسر کشور به مرحله نهایی این مسابقات دعوت شده بودند، افزود: مبین بهنام دانش آموز ناحیه یک اهواز توانستند با پیشی گرفتن از سایر رقبا مقام دوم این دوره را در کشور کسب کند.

نیسی گمراوی در پایان با اشاره به اینکه مسابقات فرهنگی و هنری یکی از فعالیت های تربیتی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری برگزار می شود، بیان کرد: رشد و پرورش هدایت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های دانش آموزان و همچنین پرورش روحیه مشارکت جویی، مسوولیت پذیری، تعامل و همدلی بین دانش آموزان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت از جمله اهداف این گونه مسابقات است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز