شهردار آبادان بیان کرد:

پیش بینی سرویس دهی به بیش از دو میلیون زایر اربعین در مرز شلمچه

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۶:۰۸
کد خبر: ۸۸۵۷۳۹
پیش بینی سرویس دهی به بیش از دو میلیون زایر اربعین در مرز شلمچه
شهردار آبادان از آماده شدن سازمان مطبوعش و ایجاد بسترهای لازم برای خدمات رسانی به زایران امام حسین(ع) در ایام اربعین خبر داد.

حسین حمیدپور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته به همراه مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان و سردار مکی یازع نماینده شهرستان آبادان در ستاد اربعین ۹۸، از مرز شلمچه و محل استقرار موکب های شهرستان آبادان بازدیدی انجام دادیم و پیش بینی های لازم برای میزبانی بهتر از زایران اباعبدالله(ع) صورت گرفت.

او گفت: در این بازدید تمهیدات لازم برای استفاده از امکانات سیار و نحوه ی خدمات رسانی به زایران و نیز استقرار نیروهای خدماتی در نظر گرفته شد. افزون بر این، تعبیه سرویس های بهداشتی و حمام سیار وثابت از دیگر موضوعاتی است که برای آن برنامه ریزی شد.

شهردار آبادان افزود: تعداد مورد نیاز خودروهای آتش نشان از شهرداری آبادان و مکان قرار گرفتن آنان در قطعه آبادان واقع در مرز شلمچه نیز اعلام و در خصوص آن طی روزهای آینده تصمیماتی خواهیم گرفت.

حمیدپور بیان کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از دو میلیون نفر از عاشقان امام حسین علیه السلام از مرز شلمچه وارد عراق شوند و به همین منظور برای انتقال زایران از شهر آبادان به مرز شلمچه ناوگان اتوبوسرانی شهرداری آبادان به مردم و زایران عزیز خدمات رسانی خواهد کرد.

شهردار آبادان در پایان تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام اربعین و با عنایت به اینکه شهرستان آبادان به عنوان شهرستان معین خرمشهر در ستاد اربعین تعیین شده، لازم است همه دستگاه های شهرستان با جدیت و اهمیت به این موضوع بپردازند و در این راستا شهرداری آبادان طی روزهای آینده جلساتی برگزار می کند تا همه مواردی که لازم است از هم اکنون برنامه ریزی و به موقع اجرا شود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز