امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان خوزستان بیان شد:

اکران فیلم های کودک و نوجوان در ١٥ نقطه سیل زده و کم برخوردار خوزستان/حضور ٣٠ کودک و نوجوان در بخش داوری جشنواره

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۸:۲۹
کد خبر: ۸۸۶۰۳۱
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: فیلم های خاطره انگیز سینمای کودکان و نوجوانان در ١٤٣ نقطه از مناطق سیل زده و کم برخوردار کشور که حدود ١٥ نقطه آن در استان خوزستان در نظر گرفته شده است، اکران می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استان خوزستان، امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و معاونین این اداره کل و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران در محل تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره، ضمن تقدیر از حضور هنرمندان و خبرنگاران و اصحاب رسانه در این مراسم اظهار کرد: سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استان خوزستان از ٣١ مرداد ماه لغایت ٤ شهریور ماه با اکران ١٠ فیلم کودک و نوجوان از سینمای ایران، فرانسه و مکزیک در دو سانس ۱۹/۳۰و ۲۱/۳۰ در محل سینما هلال اهواز و با حضورعلاقه مندان به حوزه سینما برگزار می شود.

محمد جوروند افزود: کارگاه آموزش فیلم نامه نویسی کودک و نوجوان، کارگاه عروسک سازی، اجرای نمایش عروسکی، موسیقی کودک، غرفه های متنوع شامل فروش بازی های فکری، نقاشی چهره کودکان، ایستگاه نقاشی و آموزش فیلم سازی از برنامه های بخش جنبی سی دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان خوزستان است.

سی دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان خوزستان افزود: یک کار بسیار خوب و نویی که در این دو سال در جشنواره فیلم کودک و نوجوان خوزستان اجرایی شده است، استفاده از خود کودکان و نوجوانان در امر داوری فیلم های جشنواره است که در این خصوص از ٣٠ داور کودک و نوجوان برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آمده که در جلساتی به نقد و بررسی فیلم های جشنواره می پردازند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان بیان کرد: امسال فیلم های خاطره انگیز سینمای کودکان و نوجوانان در ١٤٣ نقطه از مناطق سیل زده و کم برخوردار کشور که حدود ١٥ نقطه آن در استان خوزستان در نظر گرفته شده است، اکران می شود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز