معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز مطرح کرد:

ارز آوری ۳۰ میلیون دلاری گردشگری سلامت خوزستان در سه ماهه نخست سال جاری/۲۰ درصد پزشکان در خوزستان ماندگار هستند/۲ شهر خوزستان در فهرست سیاه پزشکان/معرفی ۳۵ پزشک متخلف به تعزیرات

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۳:۳۳
کد خبر: ۸۸۶۵۲۳
ارز آوری ۳۰ میلیون دلاری گردشگری سلامت خوزستان در سه ماهه نخست سال جاری/۲۰ درصد پزشکان در خوزستان ماندگار هستند/۲ شهر خوزستان در فهرست سیاه پزشکان/معرفی ۳۵ پزشک متخلف به تعزیرات
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:در سه ماه نخست امسال در بحث توریسم درمانی ۳۰ میلیون دلار ارزآوری در خوزستان داشتیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهران ورناصری ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خوزستان به مناسبت هفته دولت، روز پزشک و خبرنگار اظهار کرد: در سه ماهه گذشته ۲۶ مرکز پزشکی پلمپ و ۱۴۰ مورد تذکر کتبی به پزشکان داده شد. همچنین ۳۵ پزشک متخلف به تعزیرات معرفی شدند که برخوردهای لازم با آنها صورت گرفت.

او با انتقاد از حمله به پزشکان در بحث مالیات بر درآمد و نصب کارتخوان و اتهام فرار مالیاتی به پزشکان، گفت: میزان تخلفات پزشکی بسیار پایین است در حالی که نوک تیز پیکان حملات به سمت پزشکان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در بحث کارتخوان با نظام پزشکی همکاری کردیم و تذکرات لازم به پزشکان داده شده و همه پزشکان به کارتخوان مجهز شدند‌.

ورناصری با اشاره به واحد رسیدگی به شکایات پزشکی، بیان کرد: شهروندان، تخلفات پزشکی را به ما گزارش کنند و مطمین باشند که همه موارد بررسی و به تخلفات رسیدگی می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز توضیح داد: مبادی ورودی قانون برای مردم مشخص شده و قطعا برخوردهای لازم را در زمینه کارشکنی پزشکان انجام می دهیم و تنها کافی است که شهروندان انتقادات خود را گزارش دهند تا به آنها رسیدگی شود.

او ادامه داد: افرادی به صورت زیرزمینی و غیر قانونی فعالیت های در بخش"زیبایی" انجام می دهند اما وقتی با آنها برخورد می کنیم متاسفانه مردم برخورد خوبی با ما ندارند.

ورناصری گفت: تنها ۲۰ درصد پزشکان در خوزستان ماندگار هستند و در یکی از شهرهای محروم یکی از پزشکان متخصص به دلیل تهدید ها رفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: دو شهر استان جز فهرست سیاه پزشکان برای خدمت رسانی هستند و جز بدترین شهرهای ما در فهرست پزشکان هستند. به این خاطر در سال های اخیر برای اعزام پزشکان به شهرها مشکلات فراوانی داریم.

ورناصری در پایان با بیان اینکه هزینه بستری هر بیمار برای ما ۳۶ میلیون ریال است و در حیطه کاری ۲۲۴ هزار بستری داشتیم، تصریح کرد: در بخش توریسم درمانی در سه ماهه نخست امسال ۳۰ میلیون دلار ارز آوری داشتیم.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما