یک گام تا قهرمانی جوانان منطقه آزاد اروند؛

پیروزی بلندقامتان بسکتبال اروند در مقابل دختران کرمان

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۱:۰۷
کد خبر: ۸۸۶۹۹۵
پیروزی بلندقامتان بسکتبال اروند در مقابل دختران کرمان
تیم بسکتبال منتخب منطقه آزاد اروند با کسب چهارمین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان دختر کشور، تنها به یک پیروزی تا قهرمانی فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، چهارمین روز از مسابقات قهرمانی جوانان دختر کشور که به میزبانی هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند در آبادان در حال برگزاری است، منتخب منطقه آزاد اروند یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شد.

بر اساس این گزارش، در دیدارهای امروز، ابتدا منتخب گیلان دیگر مدعی عنوان قهرمانی این رقابت ها مقابل یزد به برتری 66 بر 33 دست یافت.

در دومین دیدار از روز چهارم، میزبان این رقابت‌ها مقابل کرمان صف‌آرایی کرد که منتخب اروند در نهایت موفق شد میهمان خود را با نتیجه 53 بر 44 از مقابل بردارد.

سومین دیدار این روز نیز بین دو تیم چهارمحال و بختیاری و کردستان برگزار شد که زاگرس‌نشینان در یک دیدار پایاپای که به وقت اضافه نیز کشیده شد، موفق به کسب دومین پیروزی خود با نتیجه ۷۷ بر ۷۵ شدند.

در روز انتهایی این مسابقات فردا از ساعت 9 صبح دو تیم گیلان و منطقه آزاد اروند برای تعیین تیم قهرمان به مصاف هم خواهند رفت، در بازی دوم یزد به رقابت با کردستان خواهد پرداخت و در دیدار اختتامیه این دوره از مسابقات، تیم های کرمان و چهارمحال و بختیاری به میدان می روند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز