رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

گوشه گوشه کشور شاهد رشد و شکوفایی خدمات نظام اسلامی است/لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای توسعه کشور

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۷:۰۹:۳۸
کد خبر: ۸۸۹۰۲۶
گوشه گوشه کشور شاهد رشد و شکوفایی خدمات نظام اسلامی است/لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای توسعه کشور
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با نظاره به سیمای کشور در کلیه زمینه‌ها شاهد رشد، شکوفایی و توسعه خدمات در کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در نشست هماهنگی ایام محرم در ساختمان کوثر فرمانداری اندیمشک ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: با توجه به تنگناهای موجود و افزایش جمعیت، خدمات نظام اسلامی با پیش از آن قابل قیاس نیست و این مهم با تلاش دولت‌ها و همه خدمت‌گذاران در کشور به وجود آمده است.

او با بیان اینکه با نگاه به هر منطقه شاهد ارتقای سطح خدمات در کشور هستیم و این از برکات نظام اسلامی است، گفت: با نظاره به سیمای کشور در کلیه زمینه‌ها شاهد رشد، شکوفایی و توسعه خدمات در کشور هستیم.

نماینده مردم اندیمشک با تاکید بر لزوم توسعه حداکثری خدمات در کشور، افزود: در نظام اسلامی مقام و مسوولی که در خدمت‌ به مردم پیشرو تر و موفق‌تر باشد در زیر سایه ولایت در نگاه عموم مردم عزیزتر و محترم‌تر است.

حسنوند با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی طرح های مختلف در اندیمشک، بیان کرد: با حضور استاندار خوزستان و مسوولین ملی چندین طرح مهم به بهره‌برداری رسید و کلنگ‌زنی و روند عملیات اجرایی چند طرح مهم دیگر نیز در شهرستان اندیمشک آغاز شد.

او با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای توسعه شهرستان، استان و کشور تصریح کرد: ضرورت دارد بیش از گذشته از ظرفیت اساتید و دانشجویان برای توسعه و هم‌اندیشی در حوزه بیان خدمات و راهکارها در کشور استفاده شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اندیمشک را محوریت اتحاد در شهرستان دانست و اضافه کرد: همه نیروهای نظامی، انتظامی، خدماتی، نهادها، دستگاه‌های دولتی و مسوولین محلی با محوریت نماینده ولایت فقیه یک صدا  و با همبستگی و هم دلی به دنبال توسعه شهرستان هستند.

او توسل به ایمه اطهار(ع) و مکتب سرخ حسینی را کلید حل مشکلات و موانع پیش‌روی دانست و ادامه داد: برگزاری هر چه بهتر عزاداری‌ها و بر پایی مجالس حسینی، در هر منطقه اسباب زنده نگاه داشتن پیام قیام امام حسین(ع) می‌شود.

حسنوند در پایان افزود: قیام عاشورای حسینی در طول تاریخ عامل سربلندی و آزادگی ملت ایران و جهان تشیع بوده و ضرورت دارد، کلیه نهاد‌ها با نگاهی بسیجی در خدمت‌ هیات، مساجد و حسینه‌ها باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز