امام جمعه اندیمشک بیان کرد:

تبیین اقدامات نظام اسلامی سبب امید سازی در جامعه می شود

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۶:۲۳
کد خبر: ۸۸۹۰۵۱
تبیین اقدامات نظام اسلامی سبب امید سازی در جامعه می شود
امام جمعه اندیمشک گفت: تبیین اقدامات و برنامه‌های کشور در زمینه فرهنگ، اشتغال و توسعه خدمات ضروری بوده و موجب شکوفایی بذر امید در کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی نوری در نشست هماهنگی ایام محرم در ساختمان کوثر فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: بیان خدمات و اقدامات در کشور ضروری است چرا که اسباب امید در کشور را به ارمغان خواهد آورد.

او تریبون نماز جمعه را پل ارتباطی میان مردم و حاکمیت دانست و گفت: هفته دولت زمانی مناسب برای بیان خدمات نظام اسلامی است و نماز جمعه به واسطه پل ارتباطی میان شهروندان و مسوولین فرصتی مناسب برای بیان برنامه‌ها و خدمات شکل گرفته در شهرستان، استان و کشور است.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به لزوم تبیین اقدامات و برنامه‌های کشور در زمینه فرهنگ، اشتغال و توسعه خدمات، افزود: آگاهی بخشی به مردم از خدمات نظام، موجب شکوفایی بذر امید در کشور خواهد شد.

حسینی نوری با ابراز خرسندی از خدمات نهادها در حوزه خدمت رسانی به اماکن مذهبی، تصریح کرد: در حوزه خدمات به اماکن مذهبی، مساجد، تکایا و هیات های عزاداری تا حد امکان همکاری لازم شکل گرفته که با توجه به نزدیکی ایام محرم باید با جدیت بیشتر این روند ادامه یابد.

امام جمعه اندیمشک در پایان با بیان اینکه عاشورا سند پر افتخار عالم بشریت است، تصریح کرد: در دل قیام عاشورا هزاران پیام والا نهفته شده و ایام محرم و صفر فرصتی گران بها برای نزدیکی و تقرب  بیشتر به ایمه اطهار(ع) است.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما