مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان بیان کرد:

حضور ۲۰۰ غرفه در نمایشگاه هفته دولت و کارآفرینی/فرصت حضور سمن ها فراهم شده است

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۵:۳۱
کد خبر: ۸۹۰۴۰۷
حضور ۲۰۰ غرفه در نمایشگاه هفته دولت و کارآفرینی/فرصت حضور سمن ها فراهم شده است
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: نمایشگاه هفته دولت، کارآفرینی و اشتغالزایی استان در قالب ۲۰۰ غرفه و ۲۴۰۰ مترمربع مساحت از ۶ شهریورماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سعید رضوانی ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری نمایشگاه هفته دولت، کارآفرینی و اشتغال زایی خوزستان اظهار کرد: امسال نمایشگاه هفته با هدف هم افزایی و صرفه جویی با نمایشگاه اشتغال همزمان شده تا پیوند هر دو باشد.

او گفت: در راستای همین صرفه جویی سازه های نمایشگاهی صنایع فولاد برای هفته دولت استفاده  و موجب صرفه جویی یک میلیاردی شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان افزود: نمایشگاه هفته دولت، کارآفرینی و اشتغال زایی از ۶ تا ۹ شهریور برگزار می شود و امسال مهمان کشوری هم داریم.

رضوانی بیان کرد: این نمایشگاه در دو سالن خلیج فارس و امام رضا(ع) با برپایی ۲۰۰ غرفه برگزار می شود که مجموعا ۲۴۰۰ متر مربع متراژ این مجموعه است.

او ادامه داد: ۱۷ فرمانداری دستاوردهای خود را نمایش می دهند و فرمانداران مناطق سیل زده و زلزله زده در استان در نمایشگاه و کارآفرینان برتر هر شهر حضور دارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان اضافه کرد: ۳۰ سازمان و ۱۰۰ شرکت بزرگ در حوزه صنعت خدمات و گردشگری در نمایشگاه اشتغالزایی و کارآفرینی حضور دارند.

رضوانی تصریح کرد: در کنار نمایشگاه ۳۰ نشست خبری برگزار می شود و ۵ کارگاه کارآفرینی در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: جشنواره مسابقات ورزشی هم به صورت مردمی در نمایشگاه در روز اول و دوم برگزار می شود و از ظرفیت اصحاب رسانه برای دبیری کمیته های مختلف استفاده شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: بیش از ۶۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی نیز از ابتدای هفته دولت روی آنتن رفت که تا کنون ۷۰ درصد آن اجرا شده است.

رضوانی در پایان با اشاره به اینکه ارزیابی غرفه ها و نمایشگاه نیز در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در نمایشگاه امسال سمن ها نیز حضور دارند که به معرفی فرصت های فراهم شده و عملکرد خود می پردازند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز