امام جمعه شادگان تاکید کرد:

مصوبات شورای فرهنگ عمومی قانونی و لازم الاجرا است

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۹:۳۵
کد خبر: ۸۹۰۵۴۳
مصوبات شورای فرهنگ عمومی قانونی و لازم الاجرا است
امام جمعه شادگان با تاکید بر اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی به منزله قانون و لازم الاجرا است، گفت: باید با تلاش اعضای شورا، این مصوبات به مرحله اجرا برسد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل دفتر امام جمعه شادگان برگزار شد، اظهار کرد: باید در برپایی مراسم عزاداری محرم و صفر دقت کنیم تا به محفل معرفت و شعور حسینی تبدیل شود.

او با بیان اینکه ایام عزاداری محرم و صفر فرصتی برای اتحاد و همدلی است، گفت: اختلافات، زمینه را برای شکاف و تفرقه فراهم می‌کند و نقطه قوت هیات‌های مذهبی، مردمی و خودجوش بودن آنها است .

امام جمعه شادگان افزود: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در این شهرستان هر ساله با حضور پرشور و گسترده مردم متدین و عزادار به شکل باشکوهی برگزار شده و امیدواریم با هماهنگی  و تعامل بیشتر مسوولین و مردم امسال بیشتر از سال های گذشته، شاهد برگزاری این مراسم ها باشیم.

شرفی تصریح کرد: در این برهه از زمان که دشمنان می خواهند از هر طریق ممکن به اسلام خدشه وارد کنند، مهم ترین رسالت جوانان صیانت و پاسداری از فرهنگ عاشورا و برافراشته نگه داشتن پرچم حسینی(ع) است.

حجت الاسلام شرفی در پایان بیان کرد: عزاداری ماه محرم باید با نظم برگزار شود و حفظ و عزت اسلام، زنده نگاه داشتن واقعه کربلا و نهضت عاشورا است.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز