شهردار شادگان در گفت و گو با برنا مطرح کرد:

تخریب اموال عمومی هزینه های زیادی بر شهرداری تحمیل می کند/ لزوم برخورد با مُخلان نظم و سارقان اموال عمومی

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۷:۳۰:۳۸
کد خبر: ۸۹۰۵۹۴
تخریب اموال عمومی هزینه های زیادی بر شهرداری تحمیل می کند/ لزوم برخورد با مُخلان نظم و سارقان اموال عمومی
شهردار شادگان گفت: سرقت و تخریب اموال عمومی هزینه های زیادی بر شهرداری تحمیل می کند.

حسن مزبانی پور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با بیان این مطلب، اظهار کرد: در روزهای گذشته افرادی ناشناس به اشکال مختلف دست به تخریب اموال عمومی و تاسیسات شهرداری زده‌اند که این امر هزینه های بسیاری را به مدیریت شهری تحمیل کرده است.

او گفت: در همه جای دنیا فرهنگ مردم و شهروندان مبتنی بر حفظ اموال عمومی و حتی هزینه کردن شخصی مردم برای نگهداری آن است، چرا که این اموال برای مردم است ولی متاسفانه در شهر شادگان و در برخی از مناطق، توسط عده ای محدود اموال عمومی و حق الناس از جمله درپوش های لوله های آبیاری پارک ها تخریب یا به سرقت می رود.

شهردار شادگان با بیان اینکه فضای سبز کنار اداره آموزش و پرورش نیز در دو روز گذشته توسط این قبیل افراد تخریب شده، افزود: این حرکات تخریبی به اینجا ختم نمی شود؛ متاسفانه عده ای نیز احشام خود را به پارک شهرک شهید منتظری آورده بودند و وقتی باغبان پارک به آنها اعتراض کرد، مورد ضرب و شتم و سنگ پرانی قرار گرفت که این مساله بدور از اخلاق و فرهنگ شهرنشینی است.

مزبانی پور با اشاره به تکرار تخریب و سرقت اموال از جمله روشنایی و آبرسانی در پارک شهرک شهید منتظری، بیان کرد: امکانات شهری برای استفاده عموم مردم شهر است و همه مردم حق استفاده از این امکانات را دارند اما عده ای مخل نظم و خرابکار با رفتارهای غیر اخلاقی باعث تخریب اموال عمومی و بروز هزینه های زیادی به شهر و مدیریت شهری می شوند.

او تصریح کرد: از شهروندان شادگان می خواهم اجازه ندهند این حرکات ناشایست از سوی عده ایی محدود سر بزند و موجب خدشه دار شدن نام شادگان در عرصه فرهنگ، آداب و اخلاق شود و همه ما باید حامیان شهر خود در قبال این افراد مخرب و مُخل بشویم.

شهردار شادگان در پایان از شهروندان تقاضا کرد تا در حفظ و نگهداری تاسیسات و تجهیزات شهری که برای زیباسازی در سطح شهر نصب شده کمال دقت را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه نقص و خرابی و سرقت تجهیزات، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز