سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

بازی قبل را فراموش کرده ایم/فوتبال حافظه ندارد

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۴:۰۲
کد خبر: ۸۹۱۱۱۰
بازی قبل را فراموش کرده ایم/فوتبال حافظه ندارد
سرمربی جوان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه خود و تیمش بازی هفته ی قبل مقابل فولاد را از یاد برده اند، گفت: فوتبال حافظه ندارد و اگر سعی نکنیم فردا پیروز شویم، بُرد روبروی فولاد برایمان پاک می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، کنفرانس خبری قبل از بازی صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در هفته دوم، در حالی با غیبت سرمربی تیم مسجد سلیمانی همراه بود که فدراسیون فوتبال برای خبرنگاران با ادبیاتی که بیشتر شبیه تهدید است، آنها را ملزم به رعایت قواید و قوانین کار کرده است.

در این نشست دراگان اسکوچیچ ضمن تاکید بر حفظ تمرکز تیم برای بازی فردا کرد، اظهار کرد: در طول هفته تلاش زیادی کرده ایم. اهمیت بازی فردا را می دانیم. قطعا بچه ها با تمام سعی خود ظاهر خواهند شد.

او گفت: توقع داریم هواداران به خوبی از ما حمایت کند، زیرا بازی فردا آسان نیست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین در خصوص سخت‌گیری‌های فدراسیون فوتبال مبنی بر الزامات استادیوم‌های، افزود: این خیلی خوب است که فدراسیون این چنین قوی و با قدرت ظاهر شود. قطعا این امر تاثیر گذار خواهد بود. امیدواریم ساز و کاری تعیین شود که تماشاگران بتوانند مثل تمام دنیا از درب استادیوم‌ها هم بلیت تهیه کنند.

اسکوچیچ در پایان دریاره اهمیت دادن به جوانان در ترکیب تیمش و احتمال جذب بازیکن خارجی بیان کرد: به بازیکنان جوان اعتقاد دارم، اما بازیکن جوان را با پیر مقایسه نمی کنم، بلکه بازیکن خوب را با بد مقایسه می کنم. همچنین با وضعیتی که باشگاه دارد، خرید بازیکن خارجی را متصور نمی شوم.

 لازم به ذکر است که تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان قرار است در صورت تایید نهایی فدراسیون فردا پنج شنبه 7 شهریور، از ساعت 20:15 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان از هفته ی دوم رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم به مصاف یکدیگر بروند.

صنعت نفت آبادان هفته اول لیگ را با برد مقابل فولاد خوزستان در اهواز آغاز کرد، همچنین تیم نفت مسجدسلیمان در اولین دیدار لیگ نوزدهم میزبان تراکتور سازی تبریز بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان به دلیل عدم حضور مهدی تار تار برگزار نشد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز